امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۱۱:۳۱ - چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف محموله قاچاق دارو در گیلان
گیلنا – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در استان گیلان گفت: اخیراً از سوی سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) گزارشاتی مبنی بر شناسایی باند تهیه و توزیع داروهای قاچاق که در استان و کشور فعالیت دارند رسیده و بررسی این امر در دستور کار دادستانی انقلاب […]

گیلنا – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در استان گیلان گفت: اخیراً از سوی سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) گزارشاتی مبنی بر شناسایی باند تهیه و توزیع داروهای قاچاق که در استان و کشور فعالیت دارند رسیده و بررسی این امر در دستور کار دادستانی انقلاب استان قرار گرفت.

کشف محموله قاچاق دارو در گیلان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش گیلنا  از رشت، مهدی فلاح میری  با بیان دادگستری با اخلال‌گران سلامت مردم هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: ایجاد امنیت روانی و حس آرامش در جامعه یکی از اولویت‌های دادگستری استان است و این دادستانی با اخلال‌گران سلامت جامعه که در همه حوزه ازجمله قاچاق دارو هیچ‌گونه مماشاتی ندارند‌.

وی با اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در استان گیلان گفت: اخیراً از سوی سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) گزارشاتی مبنی بر شناسایی باند تهیه و توزیع داروهای قاچاق که در استان و کشور فعالیت دارند رسیده و بررسی این امر در دستور کار دادستانی انقلاب استان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری هفت باند قاچاق دارو خبر داد و افزود: پس از رصدهای اطلاعاتی تمامی این باندها که حتی در کشور هم فعال بودند شناسایی و تاکنون هفت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فلاح میری با اشاره به کشف و ضبط داروهای قاچاق در انبار سه شهرستان گیلان تصریح کرد: با تلاش سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) محل نگهداری داروهای قاچاق در انبار سه شهرستان گیلان شناسایی و تمامی آن محموله که دارای ارزش ریالی دو میلیارد تومان بود، کشف شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !