امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۰:۱۳ - سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رشت خطاب به رئیس جمهور؛
وقت کشور را نگیرید
گیلنا – عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون با صراحت وظیفه اجرای قوانین را بر عهده دولت گذاشته نه تفسیر آن گفت: وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین با صراحت در قانون اساسی بر عهده مجلس گذاشته‌شده است. به گزارش گیلنا از رشت، سید علی آقازاده در گفت‌وگو […]

گیلنا – عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون با صراحت وظیفه اجرای قوانین را بر عهده دولت گذاشته نه تفسیر آن گفت: وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین با صراحت در قانون اساسی بر عهده مجلس گذاشته‌شده است.

تفسیر قانون بر عهده ‌دولت نیست

به گزارش گیلنا از رشت، سید علی آقازاده در گفت‌وگو با  فارس  با اشاره به اظهارنظر رئیس‌جمهور مبنی بر برداشت ناقص قانون نسبت به وظیفه نظارت مجلس بر عملکرد وزرا اظهار کرد: سؤال و استیضاح از مواردی است که قانون به‌صراحت از آن سخن گفته، اینکه آقای رئیس‌جمهور سؤال و استیضاح از وزرا را دلیلی بر تأکید قانون بر نظارت مجلس نمی‌داند، جای تعجب است.

وی با اشاره به وظیفه دولت برای رفع مشکلات جاری کشور ازجمله مسائل اقتصادی، معیشتی و اشتغال گفت: دولت به‌جای صحبت‌های متفرقه و تلف کردن وقت ‌مردم، بهتر است به وظیفه‌ذاتی خود یعنی کنترل قیمت‌ها، معیشت، تورم، بیکاری و دیگر معضلات جاری کشور بپردازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون با صراحت وظیفه اجرای قوانین را بر عهده دولت گذاشته نه تفسیر آن تصریح کرد: وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین با صراحت در قانون اساسی بر عهده مجلس گذاشته‌شده، این‌که آقای رئیس‌جمهور چنین سخنانی را مطرح می‌کند احتمالاً برای خوش‌آمد مستمعین آن‌هم در آستانه انتخابات است اگرنه که باید از عملکرد خود سخن بگویند که انگار سخنی برای گفتن نیست.

نماینده مردم شهرستان رشت با انتقاد از اینکه رئیس دولت با ورود به مباحثی غیرتخصصی وقت کشور را می‌گیرد و با ایجاد ابهام و تفرقه ذهنیت اقشار جامعه و نخبگان را مشغول می‌کند، افزود: بهتر است رئیس‌جمهور با بیان چنین مطالبی، وقت مردم را ضایع نکرده و با اقدام و اجرای وظایف خود باری از مشکلات مردم بردارد.

آقازاده با تأکید بر اینکه مجلس بر وظایف ذاتی خود آشناست و بدون ورود به حواشی ازاین‌دست، وظیفه خود را به‌درستی انجام خواهد داد، گفت: دولت نمی‌تواند با اظهارنظر خاص خود، وظیفه ذاتی مجلس را انکار کند همان‌گونه که نمی‌تواند وظیفه اجرایی دولت را منکر شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !