امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۴۷:۲۱ - دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون اقتصادی استانداری گیلان:
فعالیت کلینیک عارضه یابی واحدهای صنعتی در گیلان
گیلنا– معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به راه اندازی و فعالیت کلینیک عارضه یابی در استان، گفت: عارضه یابی واحدهای صنعتی برای رفع موانع و مشکلات ضروری است. به گزارش گیلنا از رشت، آرش فرزام صفت در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف استان در […]

گیلنا– معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به راه اندازی و فعالیت کلینیک عارضه یابی در استان، گفت: عارضه یابی واحدهای صنعتی برای رفع موانع و مشکلات ضروری است.

عارضه یابی در واحدهای صنعتی ضروری است

به گزارش گیلنا از رشت، آرش فرزام صفت در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف استان در حوزه صنایع کوچک، اظهار کرد: در استان گیلان با کمبود عرصه‌های صنعتی جدید برای واگذاری هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر وسعت اراضی صنعتی گیلان هزار و ۵۰۰ هکتار است، افزود: وجود مسائل زیست محیطی و محدودیت زمین امکان توسعه فیزیکی شهرک‌ها را نمی‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بر ضرورت وجود نگاه ویژه به صنایع کوچک نیز تأکید کرد و گفت: نیازمند برنامه ریزی در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط هستیم.

فرزام صفت با تأکید بر ضرورت راه اندازی نظام ارجاع در این حوزه، اضافه کرد: در گام نخست باید واحدهای صنعتی عارضه یابی شوند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه نظام ارجاع بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی را بدون نیاز به مطرح شدن در کارگروه رفع موانع تولید حل می‌کند، گفت: کلینیک عارضه یابی واحدهای صنعتی در استان فعال است باید به صورت جدی پیگیری این موضوع باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اینکه توجه به آموزش، توانمندسازی و جذب سرمایه گذار لازم و ضروری است، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شهرک‌ها جدید نیستیم زیرا در حال حاضر ۳۰ درصد این ظرفیت غیر فعال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۴ واحد دارای قرارداد در این شهرک‌ها غیر فعال هستند، گفت: باید در گام نخست واحدهای غیر فعال به چرخه تولید باز گردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !