امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۵:۲۵ - سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزم جدی برای حل مشکل اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران
    گیلنا – همایش بزرگداشت یاران انقلابی مقام معظم رهبری و پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان با حضور دکتر سلیمان زاده رییس کل جامعه ایثارگران برگزار شد. در این همایش که مقامات و فرماندهان ارشد سپاه و ارتش و نماینده ولی فقیه استان کردستان حضور داشتند با رونمایی از چندین جلد کتاب بخصوص کتاب […]

 

 

گیلنا – همایش بزرگداشت یاران انقلابی مقام معظم رهبری و پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان با حضور دکتر سلیمان زاده رییس کل جامعه ایثارگران برگزار شد.

در این همایش که مقامات و فرماندهان ارشد سپاه و ارتش و نماینده ولی فقیه استان کردستان حضور داشتند با رونمایی از چندین جلد کتاب بخصوص کتاب یاد ها و خاطرات رهبری در کردستان به قلم یاران صمیمی رهبر در زمان دفاع مقدس همراه بود.

رییس کل جامعه ایثارگران در این نشست ضمن قدردانی از جامعه ایثارگران و شاهد کردستان، در خصوص رفع مشکلات و خدمات دهی و استفاده عادلانه از خدمات و قوانین خدمات رسانی به کردستان تاکید کرد.

دکتر سلیمان زاده، اشتغال فرزندان و مسکن را دو مشکل اساسی ایثارگران دانسته و می گوید؛ مصصم هستیم مشکل اشتغال  و مسکن این قشر ارزنده و سرمایه های اصلی نظام را با پیگیری جدی تر مرتفع کنیم.

وی به اقدامات ارزشمند رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش های مختلف اشاره و بیان کرد: حاج آقا اوحدی از اولین روز معارفه اش بعنوان رییس جدید بنیاد شهید و ایثارگران، با برنامه ها و مدیریت کاربردی و میدانی الحق و الانصاف در همین مدت اقدامات محسوس و قابل توجهی را در زمینه اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران داشته و با حضور خود به اکثر استانهای کشور از نزدیک با مسولان استانهای مختلف به سرعت بخشی در اجرای قوانین و امتیازات و خدمات به ایثارگران داشته است.

رئیس کل جامعه ایثارگران تصریح کرد:  مصمم هستیم با رایزنی های دیپلماتیکی و قانونی در ارتباطی تجاری کردستان ایران را با دو شهر کردنشین کردستان عراق را برقرار نماییم و مدیریت و ساماندهی کردن موضوع تجارت برای مرزنشینان عزیز ما موضوع و مشکلات کولبری را برطرف نماییم.

سیلمان زاده یادآور شد: با قانونی کردن و نظارت موضوع علاوه بر ورود کالاهای ممنوعه  با اعطا کارت ساماندهی تجارت قانونی علاوه بر جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه  وقاچاق به کشور، منبعد شاهد حوادث ناگوار برای این عزیزان نیز نباشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !