امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۳۸:۰۸ - پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۲۸ هزار مرغ زنده قاچاق در رودبار
    گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از توقیف ۱۶دستگاه کامیون حامل قریب ۲۸ هزار  قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی، با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در یک مرحله به ۶ […]

 

 

گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از توقیف ۱۶دستگاه کامیون حامل قریب ۲۸ هزار  قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی، با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در یک مرحله به ۶ دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از این کامیون‌ها، ۹ هزار و ۹۹۵ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با تصریخ بر اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز‌های لازم حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند، گفته ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در مرحله بعدی به ۱۰ دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون ها، ۱۷ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

به گفته فیضی کارشناسان ارزش مجموع دو محموله طیور کشف شده را بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۶ نفر دستگیر شدند،  از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موردمشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !