امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۴۶:۴۸ - سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توقیف محموله مرغ میلیاردی در رودبار
گیلنا –  فرمانده انتظامی رودبار از توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل ۷ هزار و ۸۲۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۶ دستگاه کامیون که […]

گیلنا –  فرمانده انتظامی رودبار از توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل ۷ هزار و ۸۲۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۶ دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها، ۷ هزار و ۸۲۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.
وی با بیان اینکه برابر دستور قضائی رانندگان ۳۱، ۳۳، ۳۶،۴۰، ۴۳ و ۵۹ ساله خودروهای مورد نظر به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند اظهار داشت: کارشناسان ارزش طیور کشف شده را ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ فیضی تصریح کرد: حمل دام و طیور باید با مجوز‌های مربوطه انجام شود در غیر این صورت جزء محموله‌های غیر‌مجاز محسوب می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !