امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۳:۱۲ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای ۱۴۰۰ پروژه عمرانی در طرح «فجر تا فجر» گیلان
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پروژه «فجر تا فجر» شامل اجرای ۴۰ هزار پروژه در سراسر کشور است که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود، گفت: سهم استان گیلان در راستای اجرای طرح «فجر تا فجر»، اجرایی کردن هزار و ۴۷۰ پروژه است. به گزارش گیلنا سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پروژه «فجر تا فجر» شامل اجرای ۴۰ هزار پروژه در سراسر کشور است که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود، گفت: سهم استان گیلان در راستای اجرای طرح «فجر تا فجر»، اجرایی کردن هزار و ۴۷۰ پروژه است.

اجرای  1400 پروژه عمرانی در طرح «فجر تا فجر» گیلان

به گزارش گیلنا سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه بازدید از پروژه‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان در مناطق کم برخوردار رشت اظهار کرد: طرح‌های بسیج سازندگی در مناطق کم برخوردار از سال گذشته و با عنوان طرح «فجر تا فجر» آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه «فجر تا فجر» شامل اجرای ۴۰ هزار پروژه در سراسر کشور است که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود، گفت: سهم استان گیلان در راستای اجرای طرح «فجر تا فجر»، اجرایی کردن هزار و ۴۷۰ پروژه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸۸ پروژه توسط سپاه قدس گیلان و در قالب طرح «فجر تا فجر» به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ساخت مسجد، مسکن محرومین، تأمین آب کشاورزی و ساخت نهر کشاورزی ازجمله پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در راستای اجرا این طرح است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد، گروه‌های جهادی، خیران و دولت در راستای اجرای طرح «فجر تا فجر» با سپاه پاسداران همکاری می‌کنند، تصریح کرد: پروژه‌های سپاه قدس گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی باوجود تمام محدودیت‌های مالی، هیچ‌گاه متوقف نشده و درمجموع ۳۷ درصد از پروژه‌های سپاه قدس گیلان در قالب اجرای این طرح به بهره‌برداری رسیده است.

عبدالله‌پور با اشاره به زمان بهره‌برداری از تمام پروژه‌های طرح «فجر تا فجر» دهه فجر امسال در استان گیلان بیان کرد: محرومیت‌زدایی را ازجمله اولویت‌های اصلی سپاه قدس گیلان بوده و خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیاز‌های آن‌ها بالاترین افتخار سپاه است./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !