امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۹:۳۹ - دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شبکه بهداشت رودبار خبر داد:
شناسایی ۱۰۳ مورد مشکوک به کرونا در شهرستان رودبار
گیلنا –  رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار با اشاره به غربالگری بیش از ۲۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان، گفت: ۱۰۳ مورد مشکوک به کرونا در این مدت شناسایی شده است. به گزارش گیلنا از رودبار، سید مرتضی حسینی  با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، […]

گیلنا –  رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار با اشاره به غربالگری بیش از ۲۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان، گفت: ۱۰۳ مورد مشکوک به کرونا در این مدت شناسایی شده است.

شناسایی ۱۰۳ مورد مشکوک به کرونا در شهرستان رودبار

به گزارش گیلنا از رودبار، سید مرتضی حسینی  با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مشکوک به کرونا، اظهار کرد: در این طرح ۳۶۰ نفر از بسیجیان رودبار مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب ۱۲۰ گروه در سطح محلات رودبار اقدام به پایش شهروندان خواهند کرد، افزود: تاکنون نیز ۲۳ هزار و ۶۱۲ نفر از جمعیت شهرستان رودبار در قالب این طرح پایش و غربالگری شده اند.

حسینی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۰۳ مورد مشکوک به ویروس کرونا را شناسایی شده است، گفت: این افراد به مراکز جامع سلامت ارجاع داده می شوند تا در صورت نیاز تست گرفته شود.

وی با بیان اینکه تست سه نفر از این افراد مثبت اعلام شده است، اضافه کرد: ۳۶ نفر هم برای قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا در قرنطینه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی رودبار بستری هستند، ادامه داد: نقاهتگاهی نیز برای افرادی که تمایل دارند دوران قرنطینه را در چنین اماکنی بگذرانند تعیین شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !