امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۲:۳۹ - یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی: دانشجویان وارد سیاسی کاری ها نشوند
گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر فعالیت بیشتر جنبش های دانشجویی، گفت: مسئولان باید از ایده و توانمندی دانشجویان و دانشگاه ها در حل معضلات استان گیلان بهره گیری کنند. به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در نشست با مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های گیلان با اشاره به پیشرفت‌ها […]

گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر فعالیت بیشتر جنبش های دانشجویی، گفت: مسئولان باید از ایده و توانمندی دانشجویان و دانشگاه ها در حل معضلات استان گیلان بهره گیری کنند.

مسئولان از ایده و توانمندی دانشجویان در حل معضلات استفاده کنند

به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در نشست با مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های گیلان با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی کسب شده از سوی دانشجویان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دانشجویان در حوزه فعالیت‌های جهادی نیز حضوری قوی داشتند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از دانشجویان حمایت و در حوزه‌های مختلف از توانمندی و ایده و نظرات آنها بهره مند شوند از نبود حمایت‌های لازم در این زمینه از سوی مسئولان گلایه و انتقاد کرد و افزود: دانشجویان امروز متولیان آینده در جامعه هستند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فعالیت ۶۰ انجمن علمی در دانشگاه‌های استان گیلان و بر ضرورت ساماندهی و بهره گیری از توانمندی این انجمن‌ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه عدم بهره گیری از توانمندی و ظرفیت دانشگاه‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه از سوی مسئولان را شایسته ندانست و ادامه داد: عملیاتی کردن ایده‌ها و طرح‌های دانشجویی در پارک علم و فناوری بسیار مهم و ارزشمند است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه متولیان دانشگاه‌ها علاوه بر توجه به کسب علم باید به بخش‌های دیگر به ویژه ارتقای اخلاقی دانشجویان نیز توجه جدی داشته باشند، گفت: باید بپذیریم ضعف‌هایی در سطح دانشگاه‌ها وجود دارد به ویژه در حوزه اخلاقی که باید ترمیم شود.

وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان استان گیلان در بخش‌های مختلف به ویژه تولید اشاره و اظهار کرد: عدم توجه به این ظرفیت‌ها و همچنین نبود وحدت رویه می‌تواند سبب بروز مشکلاتی در سطح استان شود.

امام جمعه رشت به سیاست زدگی برخی از مسئولان اشاره و با بیان اینکه مشکلات جامعه بخشی مربوط به سیاسی کاری مسئولان می‌شود، افزود: دانشجویان باید از این موضوع دوری کنند.

وی بر ضرورت برگزاری نشست‌های فضلی با دانشجویان تأکید کرد و ادامه داد: باید از توانمندی دانشجویان در حل معضلات و مشکلات گیلان به ویژه حاشیه نشینی، پسماند، محیط زیست و آلودگی‌های رودخانه رشت استفاده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به هشدارهای داده شده در این زمینه به مسئولان استان گیلان، گفت: ویلاسازی در اراضی کشاورزی امروز به معضل تبدیل شده که باید به صورت جدی با آن برخورد شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !