امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۳۵:۱۱ - چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعمال قانون قریب ۱۷۰۰ خودرو در گیلان
گیلنا – جانشین ستاد مبارزه با کرونا در گیلان با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای قرمز گفت: محدودیت‌های رفت‌وآمد خودرو در شهرهای نارنجی و قرمز تا شنبه ادامه داشته و تاکنون ۸۷۴ خودرو در شهرهای نارنجی و ۷۹۲ خودرو در شهرهای قرمز ثبت تخلف و صاحبان آن ۵۰۰ هزار و یک‌میلیون تومان جریمه […]

گیلنا – جانشین ستاد مبارزه با کرونا در گیلان با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای قرمز گفت: محدودیت‌های رفت‌وآمد خودرو در شهرهای نارنجی و قرمز تا شنبه ادامه داشته و تاکنون ۸۷۴ خودرو در شهرهای نارنجی و ۷۹۲ خودرو در شهرهای قرمز ثبت تخلف و صاحبان آن ۵۰۰ هزار و یک‌میلیون تومان جریمه شدند.

اعمال قانون ۱۶۶۶ خودرو در  گیلان

به گزارش گیلنا از رشت،  محمود قاسم نژادبا ابراز نگرانی از قرمز شدن دو شهر دیگر در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت دو شهر آستارا و تالش از وضعیت نارنجی به قرمز رسیده و این امر نشان‌دهنده اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم است.

وی به تشریح آخرین وضعیت بازرسی واحدهای صنفی در استان گیلان پرداخت و گفت: تاکنون و در طی این چند روز ۳۱ هزار بازرسی در گیلان انجام و به هزار و ۹۰۰ واحد صنفی اخطار و ۳۵۱ واحد هم پلمپ شدند.

جانشین ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان با اذعان به اینکه محدودیت ترددهای خودرویی در کشور تا شنبه ادامه‌دار است، تصریح کرد: محدودیت‌های رفت‌وآمد خودرو در شهرهای نارنجی و قرمز تا شنبه ادامه داشته و تاکنون ۸۷۴ خودرو در شهرهای نارنجی و  ۷۹۲ خودرو در شهرهای قرمز ثبت تخلف و صاحبان آن  ۵۰۰ هزار و یک‌میلیون تومان جریمه شدند.

قاسم نژاد با تأکید بر تمدید یک‌هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز استان گیلان افزود: بنا بر تصمیم‌گیری ستاد مبارزه با کرونا کشور محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز کشور یک هفته دیگر ادامه داشته و به‌این‌ترتیب چهار شهر آستارا، رشت، رودبار و تالش محدودیت‌های رفت‌وآمد خودرویی بین‌شهری و بین ساعت ۲۱ تا چهار صبح تمدیدشده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !