امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۲:۴۸ - شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیر حرکت انقلاب با ترور چهره‌های برجسته متوقف نخواهد شد
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی گفت: دشمن گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند اما باید بداند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت سر گذاشته است. به گزارش گیلنا از رشت، همزمان با […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی گفت: دشمن گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند اما باید بداند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت سر گذاشته است.

مسیر حرکت انقلاب با ترور چهره‌های برجسته متوقف نخواهد شد

به گزارش گیلنا از رشت، همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم سید عبدالوهاب طاهری، فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به رشادت‌های مجاهدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای آبی کشور اظهار کرد: ارتش و سپاه دوبازوی قدرتمند جمهوری اسلامی برای حراست از ایران، انقلاب و مردم هستند.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه توانمندی ناوچه‌های رزمی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش مثال زدنی است تصریح کرد: در بین نیروهای مسلح ارتباطی از صمیم قلب و دوستانه برقرار است.

وی با اشاره به شهادت دانشمندهسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: دشمن گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند اما باید بداند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت سر گذاشته و ذره‌ای از عزم و اراده ما برای پیشرد اهداف انقلاب کم نشده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !