استقبال و مشارکت خوب بسیجیان از طرح ایتام /  بسیجیان پیشگام در حل مشکلات

بهمن داراب زاده  مدیر عامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان با تبریک هفته بسیج گفت: کار در صنعت برق کشور نیاز به تفکر و روحیه بسیجی دارد و این امر بخصوص در بحران هایی همچون: سیل، طوفان، برف، زلزله، ویروس کرونا و … بیشتر نمایان است.
داراب زاده با اشاره به بحران های برف سال های گذشته گفت: به یقین به منظور حفظ و پایداری شبکه های برق در رویدادهای طبیعی جز با تفکر بسیجی و عمل جهادی میسر نبوده و کارکنان خدوم شرکت برق، بسیجی وار به استقبال اینگونه بحران ها می روند و در اسرع وقت بر این بحران ها غلبه می کنند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بسیجیان از سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری هستند وهر جا ورود کنند این قابلیت را دارند که مشکلات را حل کنند.
داراب زاده یاد آور شد : در استان گیلان نیز بسیجیان همواره هرجا که نیاز بود به عنوان لشکر مخلص به یاری مردم شتافتند که نمونه های بارز آن در پی بروز حوادث غیر مترقبه در صنعت برق و شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ و…به خوبی قابل لمس هست. بسیجیان چه در صنعت برق برای پایداری برق و باز کردن راههای مواصلاتی قابل دسترسی به پست ها و دکلها وچه در ایام کووید ۱۹، با حضور در برنامه های پیش گیری از بیماری کرونا ، مواسات و همدلی، کمک رسانی به مردم و همراهی با مردم و مسئولین کارنامه در خشانی دارند.
وی افزود: به شکر خداوند متعال و به برکت خون شهدا، کشورمان از نظر منابع، علم، فناوری، تکنولوژی، فرهنگی و … جزء اولین ها و برترین هاست و بسیجی ها می توانند از داشته هایمان نهایت استفاده را ببرند؛ در واقع ما از نظر منابع، ثروتمند، قوی و بی نیاز هستیم و نیاز امروز ما همچون گذشته و در آغاز انقلاب اسلامی ایران، ضمن گذشت، ایثار و کار و تلاش شبانه روزی، اتکا به جوانان متعهد و متخصص و توکل به خداوند متعال می باشد.
داراب زاده با اشاره به هفته بسیج، به اقدامات شرکت در این هفته اشاره کرد و گفت: اهدای خون، استقبال و مشارکت خوب در طرح ایتام و تقبل بخشی از هزینه های ایتام به صورت ماهیانه، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، تهیه ۱۴ عدد بن کارت به مبلغ ۴ میلیون ریال جهت کمک به نیازمندان و مشارکت در کمیته بازرسی مدیریت کرونای شهر رشت از جمله کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه بسیجیان شرکت در هفته بسیج بود.