امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۴:۱۹ - جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رودبار:
وابستگی ۲۲ هزار نفر به اقتصاد زیتون/ دولت مسئول تنظیم بازار است
گیلنا – نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وابستگی اقتصادی ۲۲ هزار نفر از مردم این شهرستان به زیتون، گفت: برای رفع مشکل مگس زیتون هیئتی از سوی وزارت جهاد به این شهرستان اعزام می شود. به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه عدم اجرای به […]

گیلنا – نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وابستگی اقتصادی ۲۲ هزار نفر از مردم این شهرستان به زیتون، گفت: برای رفع مشکل مگس زیتون هیئتی از سوی وزارت جهاد به این شهرستان اعزام می شود.

به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه عدم اجرای به موقع برخی از برنامه‌های دولت باعث گرانی‌های اخیر شده است، گفت: یکی دیگر از علل گرانی‌ها، دپوی کالا در گمرک است.

وی با اشاره به اینکه شناسه پرداخت برای ناظران در بودجه دولت مشخص نبود از این رو در مجلس طرح دو فوریتی اصلاح ساختار را در دست پیگیری داریم، افزود: باید بدانیم پولی که به دولت داده شده است، چطور و کجا هزینه می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس خاطرنشان کرد: مسئولیت تنظیم بازار بر عهده دولت و قوه مجریه است و وزیر صمت نیز قول داده ظرف یک ماه آینده قیمت‌ها را کنترل کند.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه دولت سال پایانی خود را پشت سر می‌گذارند اظهار داشت: اعمال تحریم از سوی دشمنان و فشارهای بیرونی باعث شده است که از استیضاح دولت صرف نظر کنیم اما مشکلات فعلی برای ما نیز قابل پذیرش نیست.

وی به معضل مگس زیتون در شهرستان رودبار اشاره و با بیان اینکه اقتصاد ۲۲ هزار نفر به طور مستقیم به زیتون وابسته است، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده بخشی از مگس زیتون به دلیل مشکل درختان قدیمی است که راهکار را آن نیز اصلاح باغات می‌باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول‌هایی مبنی بر بررسی معضل مگس زیتون در شهرستان رودبار را داده است، عنوان کرد: قرار است هیئتی از طرف وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی علل و از بین بردن مگس زیتون به این شهرستان اعزام شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !