امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۴:۳۳ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش
پرده‌برداری «گاندو» از مسئله نفوذ/ ماه‌ها تلاش دشمن با سخنرانی کوتاه رهبری نقش بر آب می‌شود
گیلنا – رئیس اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به کارایی هنر در نظام اسلامی گفت: سریال «گاندو» بسیار ظریف از مسئله نفوذ در کشور پرده برداشت که تأثیرگذاری عمومی را به همراه داشت. به گزارش گیلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مظفری‌نژاد در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی […]

گیلنا – رئیس اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به کارایی هنر در نظام اسلامی گفت: سریال «گاندو» بسیار ظریف از مسئله نفوذ در کشور پرده برداشت که تأثیرگذاری عمومی را به همراه داشت.

پرده‌برداری «گاندو» از مسئله نفوذ/ ماه‌ها تلاش دشمن با سخنرانی کوتاه رهبری نقش بر آب می‌شود

به گزارش گیلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مظفری‌نژاد در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان «نمای دریا» اظهار کرد: هنر به‌ویژه تئاتر می‌تواند نقش محوری در تبلیغ اسلام و ارزش‌های اسلامی ایفا کند اما متأسفانه از این ظرفیت در این راستا کمتر بهره گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اسلام را به یک سری تکالیف و سخنرانی خلاصه کردیم، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند هنر در راستای تبلیغ اسلام و شعائر اسلامی کمتر صورت گرفته است و بیشتر به استفاده ابزار کلامی بسنده کردیم.

رئیس اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش و تأثیرگذاری تبلیغ غیرکلامی در تبیین فرهنگ و مفاهیم ارزشی افزود: گاهی اوقات تأثیری که یک تئاتر و فیلم سینمایی بر افراد می‌گذارد بسیار بیشتر از صدها سخنرانی است.

وی با اشاره به نفوذ کلام و قدرت بیان مقام معظم رهبری در جامعه جهانی گفت: دشمن روزها و ماه‌ها تلاش می‌کند تا پروژه‌ای را علیه نظام اسلامی پیاده کند با یک سخنرانی کوتاه حضرت آقا تمام نقشه‌ها آن‌ها بر آب می‌شود.

مظفری‌نژاد با بیان اینکه هالیوود تلاش می‌کند با آثارش، دنیا را تسخیر کند اضافه کرد: تهاجم فرهنگی غرب با ابزار قدری چون هالیوود در حال تحقق است.

رئیس اداره عقیدتی و سیاسی نداجا با اشاره به کارایی هنر در نظام اسلامی افزود: سریال «گاندو» بسیار ظریف از مسئله نفوذ در کشور پرده برداشت که تأثیرگذاری عمومی را به همراه داشت./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !