امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۵:۴۰ - جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراری های قزوینی در گیلان به دام افتادند
گیلنا – فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دو شرور فراری که با ضرب و شتم شهروندان ضمن اخلال در نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان قزوین شده بود، خبر داد. به گزارش گیلنا-  سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و […]

گیلنا – فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دو شرور فراری که با ضرب و شتم شهروندان ضمن اخلال در نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان قزوین شده بود، خبر داد.

دستگیری دو شرور فراری قزوین در استان گیلان به گزارش گیلنا-  سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان قزوین و ضرب و شتم و مجروح کردن ۸ نفر از شهروندان توسط دو تن از اراذل و شرور معروف قزوینی بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی محل اختفای متهمان را که پس از انجام اقدامات مجرمانه خود به یکی از از استان های شمالی کشور گریخته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم اراذل را در ششم آذر ماه با همکاری پلیس گیلان در شهر رشت دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده از اراذل و اوباش معروف شهر قزوین بوده که تاکنون سابقه چندین فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی ،تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، به دستان پر قدرت دستگاه قضایی برای رسیدگی و اجرای قانون سپرده شدند یادآور شد: مقابله قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی بوده و با این گونه افراد  برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !