امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۳:۱۳ - جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه‌های گیلان باز است
گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به عملیات برف‌روبی توسط ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات و ۷۹ راهدار گفت: تمامی راه‌های استان به‌جز محور پونل به خلخال باز هستند. به گزارش گیلنا از رشت، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در پی بارش برف در استان گیلان، شماری […]

گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به عملیات برف‌روبی توسط ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات و ۷۹ راهدار گفت: تمامی راه‌های استان به‌جز محور پونل به خلخال باز هستند.

تمامی راه‌های گیلان باز است

به گزارش گیلنا از رشت، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در پی بارش برف در استان گیلان، شماری از محورهای مواصلاتی استان طی دیروز و امروز درگیر برف و تردد در آن‌ها به‌سختی جریان داشت.

وی با اشاره به بارش برف در هشت شهرستان استان گفت: تعدادی از محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر، ماسال، فومن، رودسر، سیاهکل، املش و رودبار دچار برف بیشتری شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اقدامات این دستگاه در فراهم کردن راه دسترسی ایمن و باز برای تردد گفت: هم‌زمان با بارش برف در سراسر استان، راهداران در محورهای برف‌گیر حاضر و به عملیات برف‌روبی مشغول شدند.

مرادی با اشاره به امکانات و نیروی انسانی درگیر در معابر اصلی و فرعی استان به جهت برف‌روبی بیان کرد: ۵۳ دستگاه از ماشین‌آلات سبک و سنگین به همراه ۷۹ راهدار هم‌اکنون در محورهای برف‌گیر حاضرند و معابر را برف‌روبی می‌کنند.

 وی از باز بودن راه‌های اصلی و فرعی در استان خبر داد و گفت: اغلب راه‌های استان به‌جز پونل به خلخال باز هستند و فرایند برف‌روبی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !