امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۲۷:۴۴ - پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف قریب ۷ کیلوگرم تریاک در رودبار
گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۶ کیلو و ۹۸۵گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا از رودبارسرهنگ حمیدرضا فیضی با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی نشأت گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار […]

گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۶ کیلو و ۹۸۵گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گیلنا از رودبارسرهنگ حمیدرضا فیضی با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی نشأت گرفته از مصرف موادمخدر است گفت: در این راستا مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی افزود ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از ساک همراه مسافر خودرو مورد نظر، ۶ کیلو و ۹۸۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد افزود: متهم ۴۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !