امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۰۱:۱۱ - پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تغییر به نفع توزیع برق گیلان
به گزارش گیلنا از رشت، طی حکمی از سوی محمدحسن متولی زاده مدیرعامل و رییس هییت مدیره شرکت توانیر ،محمدتقی مهدیزاده به عنوان مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان معرفی شد. مهندس مهدی زاده که پیش از این مدیریت توزیع برق شهرستانهای رودسر ،لنگرود ،لاهیجان و شهرستان رشت را در چندین سال متوالی عهده دار بوده […]

به گزارش گیلنا از رشت، طی حکمی از سوی محمدحسن متولی زاده مدیرعامل و رییس هییت مدیره شرکت توانیر ،محمدتقی مهدیزاده به عنوان مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان معرفی شد.
مهندس مهدی زاده که پیش از این مدیریت توزیع برق شهرستانهای رودسر ،لنگرود ،لاهیجان و شهرستان رشت را در چندین سال متوالی عهده دار بوده است از مدیران متعهد و شایسته توزیع برق گیلان است که در فراخوان شایسته گزینی توانیر در کلینیک های مدیریت و تخصصی سال گذشته حائز رتبه برتر گردید.
با توجه به فرسودگی شبکه های توزی برق گیلان و لزوم مدیریت بحران در استان ،راهبرد وزارت نیرو و شرکت توانیر انتخاب مدیران میدانی و توانمند در این عرصه می باشد.
پیش از محمداسماعیل هنرمند از اسفندماه ۹۸ عهده دار این مسئولیت بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !