امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۵۲:۳۷ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همکاری ناجا و سپاه برای مقابله با کرونا
گیلنا – در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان و فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به نقش انقلاب اسلامی در نابودی برنامه های انقلاب، استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور و همکاری میان سپاه و نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا تأکید شد. به گزارش گیلنا از رشت، سردار سردار محمد عبدالله‌پور  در دیدار […]

گیلنا – در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان و فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به نقش انقلاب اسلامی در نابودی برنامه های انقلاب، استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور و همکاری میان سپاه و نیروی انتظامی برای مقابله با کرونا تأکید شد.

همکاری ناجا و سپاه برای مقابله با کرونا

به گزارش گیلنا از رشت، سردار سردار محمد عبدالله‌پور  در دیدار با سردار عزیزالله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج سرمایه عظیم انقلاب است که امروزه تمام نقشه‌های دشمنان انقلاب را برهم زده است.

وی بسیج را عامل موفقیت‌های کشور دانست و گفت: بسیج متعلق و متشکل از آحاد مردم است که برای حفاظت و حراست از اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب پای کار ایستاده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۷هزار نیروی بسیجی در استان گیلان مشغول فعالیت هستند، افزود: بسیج ثابت کرده است که هرجا ورود کند می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

عبدالله پور با اعلام اینکه متاسفانه برخی مسؤولان ظرفیت بسیج را درک نکرده‌اند، تصریح کرد: عدم شناخت بسیج و استفاده نکردن از ظرفیت‌های این سرمایه الهی قطعا سبب بروز آسیب در حوزه های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به تعامل‌ بسیج و نیروی انتظامی بیان کرد: همکاری این دو نهاد همواره سبب بروز امنیت در جامعه شده است‌.

بسیج پیشرو در مقابله باکرونا

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج نتیجه تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره)  است، اظهار کرد: امروز ثمره بسیج را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم.

سردار عزیزالله ملکی بسیج را پیشرو در حوزه‌های مختلف نظیر مقابله باکرونا دانست و گفت: افرادی که به تفکر بسیج اعتقادی نداشتند امروز برای مقابله کرونا به این نهاد مقدس رجوع کردند.

انتهای پیام

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !