امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۱۶:۵۱ - دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید بر رفع قوانین لازم برای رفع دغدغه خبرنگاران از سوی مجلس یازدهم
گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان با تأکید بر ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای در تراز انقلاب، گفت: مجلس نیز باید برای رفع دغدغه خبرنگاران قوانین لازم را تصویب کند. مهدی پارسا در نشست هم اندیشی با رئیس مجمع نمایندگان گیلان با محوریت طرح و بررسی مشکلات صنفی خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه و خبرنگاران در استان […]

گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان با تأکید بر ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای در تراز انقلاب، گفت: مجلس نیز باید برای رفع دغدغه خبرنگاران قوانین لازم را تصویب کند.

مهدی پارسا در نشست هم اندیشی با رئیس مجمع نمایندگان گیلان با محوریت طرح و بررسی مشکلات صنفی خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه و خبرنگاران در استان گیلان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی با تاکید بر تشکیل جبهه رسانه‌ای واحد در تراز انقلاب را از اولویت‌های این سازمان دانست و افزود: در مقابل هجمه سنگین رسانه‌های دشمن علیه نظام اسلامی، تقویت رسانه‌های تراز انقلاب می‌بایست در اولویت قرار گیرد.

سرهنگ پارسا با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان بزرگترین رویداد رسانه‌ای استان، گفت: برگزاری این جشنواره ضمن پویایی رسانه‌ای، سبب تقویت محتوایی رسانه‌ها و ایجاد انگیزه در بین خبرنگاران می‌شود.

وی آموزش سواد رسانه‌ای و فراگیری این علم در شرایط جنگ نرم و فرهنگی دشمن، نیاز جامعه برشمرد و ادامه داد: بسیج رسانه در این راستا برنامه‌های خوبی اجرا کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره بخشی از مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، خواستار پیگیری حل مشکلات این قشر زحمت کش از سوی مجمع نمایندگان شده است، افزود: نمایندگان مجلس باید قوانینی وضع کنند تا خبرنگاران دغدغه امنیت شغلی نداشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !