امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۶:۵۸ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۵ کیلو تریاک در رودبار
گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد. به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار برای ارتقاء امنیت حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه […]

گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.
به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار برای ارتقاء امنیت حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی به کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این اتوبوس اشاره کرد افزود: در این رابطه متهم ۳۹ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !