امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۶:۲۸ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جولان افسارگسیخته کرونا در گیلان
گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه پزشکی گیلان از شناسایی ۱۳۰ مبتلا جدید کرونا در گیلان و در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش  گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت ویروس افسارگسیخته کرونا در استان گیلان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ نفر مبتلا جدید در گیلان شناسایی که از […]

گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه پزشکی گیلان از شناسایی ۱۳۰ مبتلا جدید کرونا در گیلان و در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جولان افسارگسیخته کرونا در گیلان

به گزارش  گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت ویروس افسارگسیخته کرونا در استان گیلان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ نفر مبتلا جدید در گیلان شناسایی که از این تعداد ۷۰ نفر سرپایی درمان و مرخص و مابقی در بیمارستان بستری شدند.

وی همچنان وضعیت کرونا در گیلان را قرمز دانست و گفت: ویروس کرونا در کشور و استان گیلان هرروزه جان تعداد زیادی از هم‌وطنانمان را گرفته و به شیوع خود ادامه داده و در صورت عدم رعایت کامل شیوه‌های نامه‌های بهداشتی وضعیت کرونا بدتر از این هم خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه دورهمی‌های خانوادگی یکی از مهم‌ترین عوامل شیوع کرونا است، تصریح کرد: همه مردم، اصناف و کادر درمانی از این وضعیت خسته شدند لذا برای بهبود شرایط و کنترل کرونا از تمامی مردم عاجزانه درخواست دارم دورهمی‌های خانوادگی را ترک کرده و به ریشه‌کن‌ کردن کرونا کمک کنند.

حیدرزاده با تأکید بر تأثیر ۳۰ درصدی اعمال محدودیت‌های کرونایی در صورت عدم همراهی مردم بیان کرد: اگر مردم ماسک زده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تأثیرگذاری این محدودیت‌ها ۸۰ درصد بوده و کرونا در گیلان و کشور به مهار نسبی می‌رسد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !