امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۰:۵۲ - شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبرهای خوش مجمع نمایندگان گیلان برای حل مشکلات اقتصادی خبرنگاران
گیلنا – نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در راه رفاه اقتصادی رسانه‌ها تلاش بیشتری صورت پذیرد، گفت: تمام توان خود را جهت برطرف کردن مشکلات رسانه‌ها خواهم گذاشت و این مشکلات باید از طریق مجمع نمایندگان استان گیلان پیگیری شود. به گزارش گیلنا از رشت، رسول […]

گیلنا – نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در راه رفاه اقتصادی رسانه‌ها تلاش بیشتری صورت پذیرد، گفت: تمام توان خود را جهت برطرف کردن مشکلات رسانه‌ها خواهم گذاشت و این مشکلات باید از طریق مجمع نمایندگان استان گیلان پیگیری شود.

مجمع نمایندگان گیلان پیگیر مشکلات اقتصادی خبرنگاران است

به گزارش گیلنا از رشت، رسول فرخی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه امروز رسانه یکی از نیازهای اساسی جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: صداقت، امانت‌داری، پشتکار، اطلاع‌رسانی بدون تعصب و جهت‌گیری باید سرلوحه کار یک رسانه باشد.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز رسانه در جامعه گفت: رسانه‌های خبری به‌عنوان یکی از نهادهای مهم جامعه با تأثیری که بر عقاید و آرا و دیگر ابعاد زندگی بشر دارند، واقعیت‌های سیاسی و اجتماعی خاصی را برای مردم خلق می‌کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه می‌تواند به‌عنوان یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی دررسیدن به اهداف واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، افزود: رسانه باید جهت اطلاع‌رسانی در موضوع‌های مختلف به آحاد مردم تعهد شغلی داشته باشد.

فرخی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت اطلاع‌رسانی بر دوش رسانه‌ها است، تصریح کرد: کار رسانه انتقال واقعیت‌های موجود در جامعه به مسؤولان است و شناخت واقعی از مسائل جامعه، رسانه‌ها مسؤولان را در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پیچیده‌ترین زوایای جامعه را رصد می‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را با توجه به فرصت‌ها و تهدیدها اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در ایجاد تحکیم، نقاط قوت و گاهی در تضعیف پایه‌های اصلی جامعه سهم به سزایی دارند، گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها در سیستم‌های کنونی حقوق ثابت دریافت نمی‌کنند، باید در راه رفاه اقتصادی رسانه‌ها تلاش بیشتری صورت پذیرد.

فرخی با اشاره به نخستین نطق خود در مجلس شورای اسلامی که جهت بیمه خبرنگاران بوده است، افزود: تمام توان خود را جهت برطرف کردن مشکلات رسانه‌ها خواهم گذاشت و این مشکلات باید از طریق مجمع نمایندگان استان گیلان پیگیری شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !