امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۸:۴۰ - چهارشنبه ۲۸ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد:
معرفی برگزیدگان مسابقه یادداشت نویسی چله دفاع مقدس گیلان
گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: برگزیدگان مسابقه یادداشت نویسی چله دفاع مقدس معرفی شدند. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا، با اشاره به برگزاری مسابقه یادداشت نویسی به یمن چله دفاع مقدس، اظهار کرد: در این مسابقه که به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس برگزار شد، «ماهدخت حسین نیا» از آستانه […]

گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: برگزیدگان مسابقه یادداشت نویسی چله دفاع مقدس معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه یادداشت نویسی چله دفاع مقدس گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا، با اشاره به برگزاری مسابقه یادداشت نویسی به یمن چله دفاع مقدس، اظهار کرد: در این مسابقه که به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس برگزار شد، «ماهدخت حسین نیا» از آستانه اشرفیه نفر اول، «سید حسین میر اکبری شیرآباد» از تالش نفر دوم و «محدثه فردی» از رشت نفر سوم این مسابقه شدند…

وی، موضوعات این مسابقه را سفر به مناطق عملیاتی راهیان نور، شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و جبهه مقاومت و شهدای زنده جانبازان عنوان کرد و افزود: در این مسابقه تعداد ۲۶ اثر یادداشت ارسال شد که همه این یادداشت‌ها به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان راه می‌یابند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه ۲۵ مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در این مسابقه بود، گفت: برگزیدگان مسابقه با همکاری سازمان اروپایی گردشگری و راهیان نور سپاه قدس گیلان در هفته بسیج تجلیل می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !