امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۳:۳۴ - شنبه ۲۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرونا دست از سر گیلان بر نمی دارد
گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ‌گیلان با اشاره به بستری شدن ۸۱ نفر افراد کرونایی در استان گیلان گفت: بر اساس معیارهای تشخیصی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر بیمار مبتلابه کرونا بستری و ۶۰ نفر به‌صورت سرپایی تشخیص داده‌شده و ترخیص شدند. به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با […]

گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ‌گیلان با اشاره به بستری شدن ۸۱ نفر افراد کرونایی در استان گیلان گفت: بر اساس معیارهای تشخیصی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر بیمار مبتلابه کرونا بستری و ۶۰ نفر به‌صورت سرپایی تشخیص داده‌شده و ترخیص شدند.

گیلان همچنان قرمز/۸۱ افراد مبتلابه کرونا در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند

به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با بیان اینکه شرایط کرونا در استان گیلان همچنان قرمز است، اظهار کرد: گیلان از اولین روزهای شیوع کرونا یکی از کانون‌های اصلی این ویروس منحوس بوده و همچنان این روند با شدت و ضعف ادامه داشته و روزانه تعداد بسیار زیادی در این استان به کرونا مبتلا می‌شوند.

وی با اشاره به  بستری شدن ۸۱ نفر افراد کرونایی در استان گیلان گفت: بر اساس معیارهای تشخیصی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر بیمار مبتلابه کرونا بستری و ۶۰ نفر به‌صورت سرپایی تشخیص داده‌شده و ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان اینکه ۴۲۱ نفر افراد مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، تصریح کرد: از تمامی مردم تقاضا دارم برای حفظ سلامتی خود و خانواده خود از ترددهای غیرضروری در سطح خیابان خودداری کرده تا از این ویروس در امان بمانند زیرا کووید ۱۹ بسیار خشن بوده و با هیچ فردی شوخی ندارد.

حیدرزاده با درخواست از در خصوص تماس با سامانه ۴۰۳۰ در صورت بروز هرگونه علائم مشکوک به کرونا بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه علائم ازجمله کوفتگی، بدن‌درد، آبریزش بینی، گلودرد و تب با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان مرکز بهداشت به آنان داده شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !