امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۹:۴۸ - شنبه ۲۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محدوده تالاب انزلی بازنگری شود
گیلنا – رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار بازنگری در محدوده تالاب انزلی شد و گفت: باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را قبول نداریم. به گزارش گیلنا از انزلی احمد دنیامالی با بیان اینکه سند توسعه […]

گیلنا – رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار بازنگری در محدوده تالاب انزلی شد و گفت: باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را قبول نداریم.

تقاضای بازنگری در محدوده تالاب انزلی

به گزارش گیلنا از انزلی احمد دنیامالی با بیان اینکه سند توسعه در سطح ملی تولید می‌شود اما در شهرستان چنین سندی نداریم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌ها و NGOها این کار را برای شهرستان انزلی تدوین می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

وی خواستار بازنگری در محدوده تالاب بین‌المللی انزلی شد و گفت: مسؤولان مربوطه پذیرفته‌اند که این حریم را بدون مطالعه ابلاغ کرده‌اند بنابراین؛ بسیاری از طرح‌های هادی ما در این حریم واقع‌شده و مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسؤولان پذیرفته‌اند که طرح‌های هادی را از حریم خارج کنند، افزود: بحث ما این است که باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را ما قبول نداریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !