امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱:۴۷:۵۶ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای نهضت مهارت‌آموزی در رشت
گیلنا – عضو شورای اسلامی شهر رشت از اجرای نهضت مهارت‌آموزی در رشت بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده مابین شهرداری و آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد. به گزارش گیلنا، فاطمه شیرزاد در مراسم تجلیل از نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی ایران مهارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌هایی که پیرامون اشتغال در جامعه […]

گیلنا – عضو شورای اسلامی شهر رشت از اجرای نهضت مهارت‌آموزی در رشت بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده مابین شهرداری و آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

اجرای نهضت مهارت‌آموزی در رشت

به گزارش گیلنا، فاطمه شیرزاد در مراسم تجلیل از نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی ایران مهارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌هایی که پیرامون اشتغال در جامعه وجود دارد یقیناً می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال در جامعه بالأخص برای قشر جوان استفاده کرد.

وی به اجرای نهضت مهارت‌آموزی با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای و شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری رشت و آموزش فنی و حرفه‌ای دراین‌باره منعقدشده و به‌زودی خانه مهارت دریکی از سرای محلات رشت فعال می‌شود.

شیرزاد با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی خود را به‌منظور انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی در راستای ایجاد اشتغال در شهر با دستگاه‌های مسؤول اعلام می‌کند، تصریح کرد: یقیناً با ایجاد فضای کسب‌وکار مناسب  و درآمدزایی، زمینه‌های تشکیل خانواده برای جوانان فراهم می‌شود و امیدواریم با این‌گونه اقدامات بسیاری از ناهنجاری‌هایی که ممکن است یک جوان بیکار را مورد هدف قرار بدهند برطرف می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به استقبال شهروندان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: ارائه چنین آموزش‌هایی در کنار جذب مهارت می‌تواند زمینه‌های اشتغال، درآمدزایی و استقلال مالی را برای افراد متقاضی به همراه داشته باشد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !