امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۵:۴۳ - چهارشنبه ۱۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت/ محسن جعفری؛
سکانس پایانی “سلطه”
گیلنا – موج حقیقت‌طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتارشده و هرچه دست‌وپا میزند بیشتر فرو می‌رود آهنگ زنگ پایان عمرنظام سلطه بگوش می‌رسد. به گزارش گیلنا از رشت، محسن جعفری فعال فرهنگی سیاسی در یادداشتی نوشت:  استکبار جهانی به‌سرعت […]

گیلنا – موج حقیقت‌طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتارشده و هرچه دست‌وپا میزند بیشتر فرو می‌رود آهنگ زنگ پایان عمرنظام سلطه بگوش می‌رسد.

آهنگ زنگ پایان عمرنظام سلطه بگوش می‌رسد

به گزارش گیلنا از رشت، محسن جعفری فعال فرهنگی سیاسی در یادداشتی نوشت:  استکبار جهانی به‌سرعت رو به افول و زوال است و امروز ندای آزادی و آزادیخواهی از سراسر دنیا به گوش می‌رسد.

امروز شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص مسلمانان ایران و جهان نیست بلکه مردمان آزادیخواه تمام ادیان و مذاهب حتی در خود آمریکا این شعار را سر می‌دهند و این یعنی بیداری اسلامی و آغازی بر پایان نظام سلطه و استکبار جهانی و رسیدن به تمدن اسلامی.

مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر کشور یا مردم آمریکا نیست بلکه یعنی مرگ بر سیاست‌های سلطه‌جویانه و خباثت آلود مسؤولین آمریکا، مرگ بر زیادی خواهی و سیاست مداخله‌جویانه آمریکا.

امروز منشأ ناامنی در منطقه و حتی دنیا استکبار جهانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که با ایجاد تنش در منطقه و سایر کشورها و به وجود آوردن و حمایت از تروریسم بین‌الملل و همچنین از طریق ایجاد جنگ‌های نیابتی و اختلافات قومی و قبیله‌ای و جنگ نرم و با استفاده از رسانه‌های اجاره‌ای و بنگاه‌های دروغ‌پراکنی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و رسیدن به اهداف پلید خود هستند.

موج حقیقت‌طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتارشده و هرچه دست‌وپا میزند بیشتر فرو می‌رود آهنگ زنگ پایان عمرنظام سلطه بگوش می‌رسد لذا آخرین تلاش‌های خود برای زنده ماندن را انجام می‌دهد اما دیگر فایده‌ای ندارد.

برابر ابلاغ شورای هماهنگی و تبلیغات کشور و بر اساس نظر ستاد ملی کرونا تجمع سیزده آبان در رشت و سراسر کشور لغو گردید لذا در روز ملی استکبارستیزی و به جبران لغو مراسم ۱۳ آبان جمعی از بسیجیان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر رشت در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص عمل نمودن به نظرات ستاد ملی کرونا، تجمع ۱۳ آبان را لغو و اقدام به برگزاری رژه موتوری با پرچم ایران کرد.

در این برنامه بیش از ۱۰۰ موتورسوار به همراه پرچم ایران و یک خودروی بلندگودار و با پخش شعار مرگ بر آمریکا دور شهر حرکت می‌نمایند و درنهایت موتورسواران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !