امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۱۵:۰۸ - چهارشنبه ۱۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید استاندار بر اتمام احداث دو هزار مسکن محرومین تا پایان سالجاری در گیلان
گیلنا- استاندار گیلان گفت: پروژه ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان باید تا پایان سال اجرایی شود و استانداری گیلان بر حسن انجام این کار نظارت می‌کند. به گزارش گیلنا از رشت،، ارسلان زارع  در جلسه ستاد استانی ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سالن غدیر استانداری گیلان، بیان کرد: اتخاذ […]

گیلنا- استاندار گیلان گفت: پروژه ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان باید تا پایان سال اجرایی شود و استانداری گیلان بر حسن انجام این کار نظارت می‌کند.

احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسال باید به اتمام برسد

به گزارش گیلنا از رشت،، ارسلان زارع  در جلسه ستاد استانی ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سالن غدیر استانداری گیلان، بیان کرد: اتخاذ تدابیر و تدوین سیاست‌هایی که منجر به بهبود زندگی محرومان می‌شود، مورد توجه دولت است.

وی تأمین مسکن را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای مردم دانست و گفت: مشکلات فعلی اقتصادی کشور می‌طلبد که از اقشار آسیب پذیر و مستأجران و افراد دارای مسکن غیر مقاوم حمایت بیشتری شود و تفاهم‌نامه‌ای در همین راستا جهت احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان امضا شد.

استاندار گیلان با ابراز امیدواری از پیگیری مستمر دستگاه‌های مربوطه جهت ساخت و تکمیل مسکن محرومان، ادامه داد: این پروژه باید تا پایان سال اجرایی شود و استانداری گیلان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز بر حسن انجام این کار نظارت می‌کنند.

زارع خانه دار شدن را نوعی آرامش روحی برای خانواده‌ها دانست و با بیان اینکه طرح‌های مختلفی در این حوزه مانند طرح اقدام ملی مسکن در دست اجرا است، بیان کرد: حدود ۱۳ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در گیلان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد مسکن در گیلان مقاوم سازی خواهد شد و پنج هزار واحد مسکن نیز در حال احداث است، افزود: مقدمات اجرا و ساخت ۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در گیلان فراهم شده و در مجموع بیش از ۲۵ هزار واحد در گیلان ساخته می‌شود.

زارع با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر از اولویت‌ها است که باید با پیگیری مجدانه دستگاه‌ها و مسئولان به سرانجام برسد، عنوان کرد: پیش‌بینی‌های قانونی لازم برای اجرای تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکونی در گیلان انجام شده و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر اولویت تأمین مسکن نهادهای حمایتی، تصریح کرد: ساخت و مقاوم سازی مسکن خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر در اولویت است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !