امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۵:۲۶ - دوشنبه ۱۲ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استکبارستیزی ماهیت اصلی “۱۳ آبان”
گیلنا – شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای یوم الله ۱۳ آبان را فرصت نمایش خشم و انزجار ملت ایران از دسیسه ها و شرارت و دخالت های استکبار جهانی عنوان کرد. به گزارش  گیلنا از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با […]

گیلنا – شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای یوم الله ۱۳ آبان را فرصت نمایش خشم و انزجار ملت ایران از دسیسه ها و شرارت و دخالت های استکبار جهانی عنوان کرد.

۱۳آبان فرصت نمایش انزجار ملت ایران از شرارت های استکبار جهانی است

به گزارش  گیلنا از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در بیانیه‌ای یوم الله ۱۳ آبان را فرصت نمایش خشم و انزجار ملت ایران از دسیسه‌ها و توطئه و دخالت‌های استکبار جهانی عنوان کرد.

در متن این بیانیه‌ای آمده است:

یوم‌الله سیزدهم آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی و گواه ولایتمداری و استقلال‌طلبی ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی است که با پیروی از امام و پیشوای دینی خویش و با دستانی خالی، قلبی استوار و اراده‌ای آهنین در برابر طاغوت زمان و حامیان استکباری آن ایستادند و با مبارزات مستمر خود به حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی پایان دادند.

تبعید بزرگ مرجع جهان تشیع معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان معترض به ظلم و فساد دربار رژیم ستم‌شاهی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان در سال ۱۳۵۸، سه رویداد بزرگ با وجه مشترک استکبارستیزی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که سبب شد یوم‌الله سیزدهم آبان با مصوبه مجلس سوم شورای اسلامی با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شود.

یوم‌الله سیزدهم آبان برای مردم انقلابی ایران نماد استکبارستیزی و فرصت نمایش خشم و انزجار از دسیسه‌ها، شرارت‌ها و دخالت‌های استکبار جهانی و سران جهنمی آنان است تا به جهانیان درس استکبارستیزی داده و طلایه‌داران مبارزه در راه اسلام، شرافت و عزت لقب گیرند. امروز روحیه استکبارستیزی ملت سرافراز ایران با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) به جای‌جای نقاط مختلف دنیا صادر شده است.

همزمانی مبارک یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) با ولادت فرخنده پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) فرصت مغتنمی است تا مسلمان جهان ضمن حفظ و نمایش وحدت یکپارچه خویش و تشکیل صفوف به‌هم فشرده در برابر نفوذ استکبار جهانی و مقابله با نقشه‌ها و فتنه‌های تفرقه‌انگیز سران شیطان‌صفت استکبار جهانی، اعتراض خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی خداوند (ص) از سوی رسانه‌های خودفروخته و سیاستمداران و سردمداران غربی اعلام کرده و هشدار دهند که اینگونه اقدامات شیطانی بی‌پاسخ نخواهد ماند و مسلمانان جهان در برابر اهانت به مقدسات خویش سکوت نخواهند کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !