امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۴:۰۵ - دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشکل سراوان، یک‌ساله حل نمی‌شود
گیلنا – فرماندار رشت با اذعان به اینکه مشکلی که در ۴۰ سال ایجادشده را نمی‌توان یک‌ساله حل کرد، بیان کرد: تلاشمان ایفای تعهدات در بهره‌برداری از زباله‌سوز سراوان است. به گزارش گیلنا، میرشمس مؤمنی زاده در جلسه پیگیری سایت تخلیه زباله سراوان در سالن جلسات فرمانداری رشت اظهار کرد: اگر قولی را می‌دهیم باید […]

گیلنا – فرماندار رشت با اذعان به اینکه مشکلی که در ۴۰ سال ایجادشده را نمی‌توان یک‌ساله حل کرد، بیان کرد: تلاشمان ایفای تعهدات در بهره‌برداری از زباله‌سوز سراوان است.

مشکل سراوان، یک‌ساله حل نمی‌شود

به گزارش گیلنا، میرشمس مؤمنی زاده در جلسه پیگیری سایت تخلیه زباله سراوان در سالن جلسات فرمانداری رشت اظهار کرد: اگر قولی را می‌دهیم باید ببینیم قابلیت تعهد به قول را داریم یا از پسِ آن برنمی‌آییم.

وی با تأکید بر اینکه باید با مردم صادق باشیم، گفت: اگر در آن زمان مسؤولیتی داشتم هرگز به مردم چنین قولی نمی‌دادم اما اکنون وظیفه داریم به تعهدات داده‌شده عمل کنیم تا اعتماد بین مردم و مسؤولان باقی بماند.

فرماندار رشت با اذعان به اینکه مشکلی که در ۴۰ سال ایجادشده را نمی‌توان یک‌ساله حل کرد، بیان کرد: باید از ظرفیت‌های ملی در جهت حل این مشکل استفاده شود، این حساسیتی که در سطح استان و کشور ایجادشده نویدبخش این است که در زمان نزدیکی به تعهدات خود عمل کنیم.

مؤمنی زاده با بیان اینکه نهایت سعی‌مان را برای حل مشکل در زمان تعیین‌شده خواهیم کرد، گفت: تلاشمان ایفای تعهدات در بهره‌برداری از زباله‌سوز است اما چنانچه نتوانیم این زباله‌سوز را به بهره‌برداری برسانیم مردم از ما قبول خواهند کرد، چراکه اراده انجام کار خود را به مردم نشان دادیم.

وی با اذعان به اینکه در تأمین منابع شهرداری، فرمانداری همکاری‌های لازم را می‌کند، افزود: مجموعه استانداری نیز پشتیبانی‌های لازم را از شهرداری خواهد کرد.

فرماندار رشت درباره انشعاب برق تصفیه‌خانه سراوان بیان کرد: یک راه اداری باید برای تسریع این کار انجام شود چراکه سراوان اولویت استان شده است و باید به‌زودی به حل آن پرداخت.

مؤمنی زاده با تأکید بر استمرار اقدامات بهداشتی درمانی سراوان گفت: به دلیل مشکلات مردم منطقه باید به‌طور ویژه وضعیت بهداشتی، درمانی و ویزیت رایگان در هفته برای مردم سراوان انجام شود.

شهردار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر به‌صورت هم‌زمان در حال پیگیری ۱۴ موضوع شامل تأمین اعتبار، ساخت و مشاوره است، اظهار کرد: شهرداری با سرعت هرچه‌تمام‌تر در حال فعالیت است و خدمات شهرداری مانند نفس کشیدن غیرقابل توقف است.

ناصر حاج محمدی با بیان اینکه شهرداری رشت حدود ۱۲۱ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلبکار است، گفت: درآمد شهرداری بسیار کم و مطالبات و بدهکاری‌های بسیار زیاد شهرداری، موجب کندی و یا توقف برخی پروژه و طرح‌ها شده است.

وی با بیان اینکه هر منطقه‌ای که به محیط‌زیست تعرض شود، تلفات آن هزار برابر به انسان‌ها برمی‌گردد، افزود: شهردارهای مناطق رشت بالاخره از خواب بیدار شدند و وضعیت پاکیزگی شهر نسبت به گذشته بهتر شده و امیدواریم مشکل سراوان نیز با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !