امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۰۳:۵۲ - شنبه ۱۰ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مانور رسانه‌ای استکبارستیزی در گیلان
‘گیلنا- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای با موضوع استکبارستیزی در رسانه‌های استان گفت: در این مانور، رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان به نشر اخباری در موضوعات تسخیر لانه جاسوسی، انعکاس جنایات آمریکا، استکبارستیزی به مقابله با ترفندهای رسانه‌ای استکبار می‌پردازند. به  گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا با گرامیداشت […]

‘گیلنا- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای با موضوع استکبارستیزی در رسانه‌های استان گفت: در این مانور، رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان به نشر اخباری در موضوعات تسخیر لانه جاسوسی، انعکاس جنایات آمریکا، استکبارستیزی به مقابله با ترفندهای رسانه‌ای استکبار می‌پردازند.

برگزاری مانور رسانه‌ای استکبارستیزی در گیلان

به  گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، سه رخداد مهم قبل و اوایل انقلاب بود که بعد از انقلاب این روز به‌عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در دوران شاه نقش کشورهای استکباری در کشور برجسته بود، گفت: کشورهای سلطه‌گر با استفاده از روش‌های مختلف شاه را تحت فرمان خود گرفته بودند و با سرکوب کردن انقلاب‌های مردمی، از ظرفیت‌ها و منابع کشور به نفع خود استفاده می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه نقش آمریکا در همه سلطه‌گری‌ها در قبل از انقلاب برجسته بود، تصریح کرد: پس از انقلاب دست آمریکا از کشور و سلطه گری قطع شد ولی همواره با شیطنت‌های مختلف، ایجاد فتنه و به شهادت رساندن دانشمندان جوان کشور قصد براندازی انقلاب را داشتند ولی به دلیل استکبارستیزی ملت ایران هیچ‌گاه به اهداف خود نمی‌رسند.

پارسا با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای با موضوع استکبارستیزی در رسانه‌های استان افزود: در این مانور، رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان به نشر اخباری در موضوعات تسخیر لانه جاسوسی، انعکاس جنایات آمریکا، استکبارستیزی به مقابله با ترفندهای رسانه‌ای استکبار می‌پردازند.

به گفته وی، این مانور رسانه‌ای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۲ و ۱۳ آبان ماه جاری ساعت ۱۰ صبح در رسانه‌های مجازی استان و در روز دوشنبه در رسانه‌های مکتوب اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌های استان می‌توانند محتوای موضوعات موردنظر را در قالب‌های گزارش، تحلیل، عکس، پوستر، مصاحبه، خبر و عکس نوشته منعکس کنند، گفت: این مانور رسانه‌ای با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با حضور رسانه‌های استان برگزار می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !