امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۲۵:۰۴ - دوشنبه ۵ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبیین اهداف پدافند غیرعامل از سوی رسانه ها
گیلنا – گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تبیین اهداف پدافند غیرعامل، از تدوین ۴۴۴ عنوان برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیر عامل استان خبر داد. ارسلان زارع در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و استانداران […]

گیلنا – گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تبیین اهداف پدافند غیرعامل، از تدوین ۴۴۴ عنوان برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیر عامل استان خبر داد.

اهداف پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت رسانه ها تبیین شود

ارسلان زارع در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و استانداران و رئیسان شورای پدافند غیرعامل استان‌ها برگزار شد، با تبریک هفته پدافند غیرعامل به تلاشگران این عرصه، به تدوین ۴۴۴ عنوان برنامه ویژه این هفته برای اجرا در گیلان اشاره و اظهار کرد: در شرایط امروز و با وجود تنگناهای به وجود آمده ناشی از تحریم های غیرقانونی دشمنان، لازم است در اقدامی پدافندی، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اهتمام به تقویت داخلی ادامه داد: در هنگامه ای که دشمنان با تروریسم اقتصادی درصدد تضعیف نظام اسلامی و هدف قرار دادن معیشت و زندگی مردم معطوف هستند؛ لازم است با تمرکز بر توسعه، آبادانی و تولید از همه ظرفیت‌های استان بویژه دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری استفاده کرده و با بهره گیری از مراکز دانش بنیان، به روند توسعه پایدار دست یابیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: باید با در نظر گرفتن مسائل پدافند غیرعامل، حرکتی پرجوش و خروش اجتماعی و اقتصادی برای آبادانی استان صورت گیرد و در چنین شرایطی‌ست که می‌توان شاهد موفقیت کامل در این زمینه بود و در افق معینی، چهره استان تغییر یافته و از زیرساخت ها صیانت شود.

زارع، با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های قرارگاه پدافند غیرعامل استان، برخورداری پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های عمرانی و خدماتی را امری مهم دانست و گفت: لازم است پروژه هایی که در سال‌جاری از سوی دستگاه های اجرایی پیشنهاد می شوند، دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند و نیز برای آن دسته از پروژه های نیمه تمام استان که ضرورت دارد، حتما این پیوست تهیه شود.

وی به در دست تدوین بودن برنامه هفتم توسعه اشاره و اضافه کرد: اعضای شورای پدافند غیرعامل استان می توانند پیشنهادهای خود را در این خصوص به دبیرخانه این شورا اعلام کنند تا پس از جمع بندی و بررسی، به کمیته پدافندغیرعامل کشور ارسال شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل گیلان، همچنین به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه ها در تحقق اهداف پدافند غیرعامل اشاره و این مسئله را امری مهم و نیازمند توجه جدی ذکر کرد.

انتهای پیام

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !