امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۲:۱۴ - شنبه ۳ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده مرزبانی گیلان تاکید کرد
ضرورت هوشمندسازی مرزها
گیلنا – فرمانده مرزبانی استان گیلان گفت: در صورت هوشمند سازی و الکترونیکی کردن کنترل مرزها، ضریب اشراف در مرزها افزایش می یابد. به گزارش  گیلنا از رشت سرهنگ سهراب سجادی با اشاره به تأثیرگذاری عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه امنیت پایدار، اظهار کرد: بیشترین نقش در ایجاد امنیت پایدار مربوط به تعامل […]

گیلنا – فرمانده مرزبانی استان گیلان گفت: در صورت هوشمند سازی و الکترونیکی کردن کنترل مرزها، ضریب اشراف در مرزها افزایش می یابد.
هوشمند سازی مرزها ضروری است

به گزارش  گیلنا از رشت سرهنگ سهراب سجادی با اشاره به تأثیرگذاری عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه امنیت پایدار، اظهار کرد: بیشترین نقش در ایجاد امنیت پایدار مربوط به تعامل میان مرزداری و مرزبانان است تا امنیت پایدار در مرزهای دریایی و خشکی ایجاد شود.

وی به الحاق شناور ۶۰ تنی در مهرماه امسال در بندر انزلی اشاره کرد و با بیان اینکه این رخداد در تأمین بخشی از امنیت مرزی گیلان نقش دارد، افزود: با انجام گشت‌های مرزی در مرزهای دریایی و خشکی گیلان، مورد امنیتی خاصی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی استان گیلان با تاکید بر اینکه پس از شیوع کرونا، تبادلات اقتصادی و تجاری در مرزهای خشکی و دریایی استان گیلان تداوم داشته است، تصریح کرد: انجام مبادلات اقتصادی و تجاری با وجود ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، به دلیل وجود امنیت در مرزهای استان گیلان است.

سجادی با اشاره به اینکه گشت‌های مشترک مرزی دوره‌ای و همزمان بین ایران و آذربایجان انجام می‌شود، اظهار داشت: ساماندهی و انتظام بخشی به شناورهای سطحی و دریایی نیازمند همراهی تمام مسئولان است.

وی از نمایندگان مجلس خواست که پیگیری‌های لازم در خصوص اجرایی شدن قوانین دریایی را در دستور کار خود قرار دهند و تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که قوانین دریایی مانند رعایت فاصله طولی و بستن جلیقه نجات نیز جدی گرفته شود.

فرمانده مرزبانی استان گیلان با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی مرزها، تأکید کرد: در صورت هوشمند سازی و الکترونیکی کردن کنترل مرزها، ضریب اشراف از مرزها افزایش پیدا می‌کند و از مسئولان ذیربط درخواست داریم که در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !