امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۱:۴۲ - دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار فرمانده سپاه و انتظامی گیلان تأکید شد:
سپاه و ناجا دو بازوی برقراری و تأمین امنیت در جامعه هستند
گیلنا – در دیدار فرمانده سپاه قدس و فرماندهی انتظامی گیلان بر هم افزایی بیشتر این دو نیرو تأکید و سپاه و ناجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه معرفی شدند. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در رشت، […]

گیلنا – در دیدار فرمانده سپاه قدس و فرماندهی انتظامی گیلان بر هم افزایی بیشتر این دو نیرو تأکید و سپاه و ناجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه معرفی شدند.

سپاه و ناجا دو بازوی برقراری و تأمین امنیت در جامعه هستند

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته ناجا در رشت، اظهار داشت: تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح ایستاده و اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه نیروی انتظامی، گفت: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند اقتدار و مهربانی پلیس دو عامل هستند که یکدیگر را تکمیل کرده و در موفقیت این نیرو نقش به سزایی دارد.

سردار عبدالله‌پور نیروی انتظامی را نیرویی هوشمند و افتخارآفرین توصیف کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی جایگاهی محوری دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا خاطرنشان کرد: هم‌افزایی روزافزون میان ناجا و بسیج زمینه‌ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد.

تأمین امنیت یک وظیفه ملی است

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار رعایت حقوق شهروندی را دستور کار جدی این نیرو دانست و اظهار داشت: سپاه و ناجا دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

سردار عزیزالله ملکی بر تعامل نیروی انتظامی با مردم و سایر نهادهای تأمین امنیت تاکید و افزود: ایجاد و تأمین امنیت یک وظیفه ملی است که نیاز به عزم همگانی دارد و از همه مردم می‌خواهیم در این زمینه با نیروی انتظامی بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !