امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۴۳:۱۱ - جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی خطاب به مسئولان؛ فریب لبخندهای دشمن را نخورید
گیلنا – امام جمعه رشت تأکید کرد: مسئولان مراقب لبخندهای دشمنان باشند زیرا آمریکا و اروپا دشمن ملت ایران هستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ضرورت داشتن […]

گیلنا – امام جمعه رشت تأکید کرد: مسئولان مراقب لبخندهای دشمنان باشند زیرا آمریکا و اروپا دشمن ملت ایران هستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

مسئولان مراقب لبخند دشمنان باشند/آمریکا واروپا قابل اعتماد نیستند

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ضرورت داشتن حیا در امور جنسی، بیان کرد: حیا و داشتن قید و بند در زندگی بسیار مهم است و از این رو اسلام دستورات زیادی برای ازدواج دارد اما کشورهای غربی که از این مسائل دور هستند امروزه دچار فروپاشی شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مهرماه امسال رهبر انقلاب با دانش آموختگان نیروهای مسلح صحبت و مطالب سودمندی را بیان کردند، گفت: ایشان فرمودند مشکلات کشور قابل لمس است و کسی نمی‌تواند منکر آن باشد و بخشی از مشکلات به دلیل تحریم‌های سخت آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به دلیل مقاومت در برابر مستکبران و زورگویان زبانزد جهانیان شده‌اند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها تصمیم گرفتند برای برون رفت از مشکلات خود تحریم‌های بانکی علیه ایران اعمال کنند و بستن شبکه‌های بانکی بین دول مختلف و ایران برای به زانو درآوردن کشور ما را در دستور کار دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در سایه تدابیر رهبر انقلاب و مقاومت ملت ایران ترفندهای دشمنان نابود خواهد شد، اظهار کرد: برخی غرب گرایان و لیبرال منشان در اظهارات خود مدعی شدند ایران باید برای برون رفت از شرایط فعلی به قانون FATF بپیوندد که از طرف آمریکا و فرانسه با ادعای مبارزه با پولشویی مطرح شده است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه در قانون FATF کشورها به گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند و ۹ کشور در لیست سیاه و دو کشور کره شمالی و ایران نیز فرا سیاه عنوان شده‌اند، افزود: در مجلس گذشته عده‌ای به مجمع تشخیص مصلحت برای اجرای این قانون فشار می‌آوردند اما رهبر انقلاب بارها بیان کردند در قوانین غربی طرح‌هایی وجود دارد که تنها به نفع غربی‌ها است.

وی خطاب به مسئولان با بیان اینکه مراقب لبخند دشمنان باشید زیرا آنها با ما همدردی نکرده و از تروریسم حمایت می‌کنند، گفت: این کشورها در تمام دنیا آرامش و خواب راحت را از ملت‌های مستضعف گرفتند و ۴۲ سال علیه انقلاب مردمی ایران توطئه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکایی‌ها جرأت نگاه چپ به ملت ایران را ندارند و با وجود تمام مشکلات در مقابل آنها می‌ایستیم، تصریح کرد: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه خطاب به مالک اشتر می‌فرماید در مقابل دشمن جدی باش و به حسن ظن خود نسبت به او اعتماد نکن؛ آمریکا و اروپا دشمن ملت ایران هستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !