امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۳۴:۲۴ - سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:
اجرای طرح امداد فرهنگی در روستاهای سیل‌زده تالش
گیلنا – مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: طرح امداد فرهنگی با اهدای بسته‌ های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده تالش اجرا شد. به گزارش  گیلنا از تالش، اسفندیار ضیایی  اظهار کرد: این حرکت با تکیه بر رسالت کانون در ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و در ادامه حضور سال گذشته […]

گیلنا – مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: طرح امداد فرهنگی با اهدای بسته‌ های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده تالش اجرا شد.

طرح امداد فرهنگی در روستاهای سیل‌زده تالش اجرا شد

به گزارش  گیلنا از تالش، اسفندیار ضیایی  اظهار کرد: این حرکت با تکیه بر رسالت کانون در ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و در ادامه حضور سال گذشته کاروان پیک امید این مجموعه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار جنوب و غرب استان گیلان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به همین منظور پایگاه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری گیلان در نخستین گام فرهنگی خود پس از آغاز فعالیت در هفته دفاع مقدس امسال، امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان سیل‌زده روستاهای تالش را در دستور کار قرار داد، گفت: در این حرکت فرهنگی علاوه بر همکاری مسئولان شهرستان تالش، یک مؤسسه تولید پوشاک هدایایی را به کودکان آسیب دیده تالشی اهدا کردند.

ضیایی ادامه داد: دیدار با کودکان و نوجوانان روستاهای سیل‌زده «کیشون بن»، «پوشک» و «گیجا و خرجگیل»، اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای مخاطبان و دعوت از کودکان و نوجوانان برای شرکت در برنامه‌های کانون، از جمله برنامه‌های این روز کانون بود.

وی افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی، پوشاک، آب معدنی و مواد غذایی به کودکان و نوجوانان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، از دیگر اهداف امدادگران عرصه فرهنگ به شمار می‌رود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !