امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۱:۵۸ - یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان دومین قطب تولید برنج در کشور
گیلنا – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان اینکه حمایت از کشاورزی یکی از مهم‌ترین ترین اهداف دولت است، گفت: استان گیلان دومین قطب تولید برنج در کشور است که کاشت و برداشت مکانیزه این محصول مهم موجب کاهش ضایعات و هزینه می‌شود. به گزارش گیلنا، علی درجانی در جمع خبرنگاران با بیان […]

گیلنا – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان اینکه حمایت از کشاورزی یکی از مهم‌ترین ترین اهداف دولت است، گفت: استان گیلان دومین قطب تولید برنج در کشور است که کاشت و برداشت مکانیزه این محصول مهم موجب کاهش ضایعات و هزینه می‌شود.

استان گیلان دومین قطب تولید برنج در کشور

به گزارش گیلنا، علی درجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان به لحاظ کشاورزی یک استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: در استان گیلان شالیکاران و کشاورزان بسیار خوبی با ظرفیت بسیار زیاد داریم که باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود تا کشاورزی در استان به روند رو به رشد خود ادامه داده و به اقتصاد منطقه کمک کند.

وی با اشاره به افزایش درو مکانیزه در شالیزارهای استان گیلان گفت: درو مکانیزه شالیزارهای گیلان به لحاظ اقتصادی بسیار مفید است به همین دلیل امسال ۱۴۳ هزار هکتار از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار در گیلان به‌صورت مکانیزه می‌شوند که این امر نشان‌دهنده افزایش شش‌درصدی نسبت به سال گذشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به تلاش جهاد کشاورزی برای افزایش تولید محصول برنج در استان گیلان تصریح کرد: برنج یکی از محصولات استراتژیک گیلان است که باید با انجام کارهایی ازجمله استفاده بهینه از منابع آب، تجهیز و نوسازی اراضی سنتی و همچنین به مکانیزاسیون کشاورزی به افزایش تولید برنج به استان کمک کرد.

درجانی با اذعان به اینکه حمایت از کشاورزی یکی از مهم‌ترین ترین اهداف دولت است، افزود: استان گیلان دومین قطب تولید برنج در کشور است که کاشت و برداشت مکانیزه این محصول مهم علاوه بر اینکه موجب کاهش ضایعات و هزینه می‌شود به رشد تولید این محصول کمک بسیار زیادی می‌کند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !