امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۸:۵۷ - دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد:
رزمایش “مواسات” به کمک دانش آموزان بیاید
گیلنا –  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به محرومیت برخی از دانش آموزان در استفاده از شبکه های آموزشی تأکید کرد: تأمین اقلام آموزشی دانش آموزان در قالب رزمایش مواسات در دستور کار قرار گیرد. به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان […]

گیلنا –  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به محرومیت برخی از دانش آموزان در استفاده از شبکه های آموزشی تأکید کرد: تأمین اقلام آموزشی دانش آموزان در قالب رزمایش مواسات در دستور کار قرار گیرد.

توجه به تأمین نیازهای آموزشی دانش آموزان در قالب رزمایش مواسات

به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان گیلان با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، اظهار کرد: مرحله نخست رزمایش مواسات همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان انجام شد.

وی با بیان اینکه گیلانیان نیکوکار و خیر در اجرای این رزمایش مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند، گفت: مرحله دوم این رزمایش در سه بخش در استان گیلانی اجرایی شده و خواهد شد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بخشی از این دومین رزمایش مواسات همزمان با ماه محرم تا اربعین حسینی در استان گیلان اجرای شد، افزود: چهارشنبه ۲۳ مهر ماه بخش دیگری از این رزمایش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات نمایش مشارکت‌های مردمی برای کمک به همنوعان آسیب دیده خود بود، تصریح کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا به بخش‌های مختلف جامعه به ویژه در حوزه تولید و اشتغال آسیب وارده کرده است.

آیت الله فلاحتی با ابزار خوشحالی از حضور و مشارکت خیران و نیکوکاران برای کمک به آسیب دیدگاه در کنار کمک‌های نظام، بیان کرد: کمک‌های مومنانه برای رفع برخی نیازهای آسیب دیدگان مایه آرامش جامعه شده است.

وی همچنین به موضوع بهره گیری از آموزش‌های مجازی برای دانش آموزان اشاره و با بیان اینکه برخی از دانش آموزان در این زمینه با محرومیت مواجه هستند، گفت: تأمین موبایل و تبلت برای این دانش آموزان یکی از موضوعاتی است که در قالب کمک‌های مومنانه به آن توجه شده است.

توزیع ۲۴۱ هزار بسته معیشتی در گیلان

در ادامه سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع ۲۴۱ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا خبر داد و گفت: بخش دیگری از کمک‌های مومنانه در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه در گیلان اجرایی توزیع می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !