امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۳:۵۸ - یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبر خوب؛ تولید دستگاه ضد ویروس و باکتری در گیلان
به گزارش  گیلنا از رشت، دکتر فرهاد دلق پوش؛ در جریان بازدید از شرکت راهبران توسعه پارسی گیل طی سفر به شهرستان رودسر، اظهار داشت: دستگاه تصفیه هوای ضد ویروس و باکتری، در شرایط کنونی تحولی در نظام سلامت است. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان طی دیدار با اعضای شرکت تولید کننده این […]

به گزارش  گیلنا از رشت، دکتر فرهاد دلق پوش؛ در جریان بازدید از شرکت راهبران توسعه پارسی گیل طی سفر به شهرستان رودسر، اظهار داشت: دستگاه تصفیه هوای ضد ویروس و باکتری، در شرایط کنونی تحولی در نظام سلامت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان طی دیدار با اعضای شرکت تولید کننده این دستگاه، اقدام این گروه دانش بنیان را شایسته تحسین دانست و گفت: دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح با قابلیت از بین برندگی کرونا حاصل تلاش، درایت و پژوهش جوانان فعال در شرکت‌های دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه حمایت و هدایت شرکتهای دانش بنیان جز اولویتهای راهبردی این سازمان است افزود: واحدهای تولیدی متکی به فناوری و دانش روز در زمره صنایع پایدار و دارای مزیت رقابت پذیری هستند و برای ارائه حمایت تسهیلاتی به این واحدها محدودیتی نداریم.
رئیس سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: تاکنون با تکیه بر دانش و توان داخلی بر اساس گزارش تولیدکنندگان، بیش از ۷۰۰ دستگاه مذکور تولید شده و در اختیار مراکز درمانی، بیمارستانها و درمانگاهی در سراسر کشور قرار گرفته است.
گفتنی است شرکت راهبران توسعه پارسی گیل در رودسر فعالیت خود را آغاز کرده است و دستگاهی را تولید کرده که ویروس‌ها، باکتری‌ها، مخمرها و قارچ‌ها در محیط (هوا و سطوح) را از بین می‌برد. دستگاه تولید شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می کند و از اسفند ماه سال ۹۸مراحل دریافت تاییدیه و استانداردهای مورد نیاز خود را در دوره بحران کرونا گذراند و توانست تاییدیه لازم از آزمایشگاه رفرنس(مرجع) علوم پزشکی برای کرونا ویروس و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه برای آنفولانزا را اخذ کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !