امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۲:۵۲ - چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان خبر داد:
فعالیت ۱۴ شرکت قطعات خودرویی در گیلان
        به گزارش گیلنا از رشت، هشتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صمت استان گیلان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گشایش یافت. رئیس سازمان صنعت، معدن […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رشت، هشتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صمت استان گیلان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گشایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفتگو با گیلنا،  اظهار کرد: صنعت خودروسازی از صنایع مادر در بخش صنعت است و تولید خودرو، بدون پشتیبانی در زنجیره تامین قطعات و خدمات پس از فروش، نمی تواند جایگاه خود را در جامعه تثبیت کند.

دکتر فرهاد دلق پوش از فعالیت بیش از ۱۴ واحد قطعه ساز خودرو در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با افتخار در تولید انواع جعبه فرمان برقی و هیدورلیک و صفحه کلاج خودرو و کمک فنر انواع خودر در مقام نخست کشوری هستیم و در برخی تولیدات خودرویی، منحصر به فرد و تنها تولید کنندگان کشور در گیلان فعالیت می نمایند.

به گفته وی، ارایه توانمندی های این صنعت در سطح استان و جذب کمپانی های مطرح کشوری به منظور تبادل دانش و اطلاعات، ایجاد نمایندگی و سرمایه گذاری توسط واحدهای تولیدی در سطح استان گیلان، معرفی تولیدات و محصولات شرکت های تولیدی به بازار گیلان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران، گیلان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و همدان آخرین تولیدات و فناوری های خودرا در زمینه قطعات خودرو در معرض دید متخصصین و تکنسین ها گذاشته اند. این نمایشکاه تا ۱۱ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !