امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۴:۵۹ - چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان:
استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک
گیلنا – فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک، گفت: این اقدام در راستای مقابله با قاچاق کالا حائز اهمیت است. به گزارش گیلنا از انزلی سردار عزیزالله ملکی  در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات و تغییرات انجام شده در […]

گیلنا – فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک، گفت: این اقدام در راستای مقابله با قاچاق کالا حائز اهمیت است.

استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک

به گزارش گیلنا از انزلی سردار عزیزالله ملکی  در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات و تغییرات انجام شده در مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه بندر انزلی در حوزه بین المللی، صادرات و واردات نیازمند توجه بیشتر به این بندر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تعامل مثبت بین سازمان بنادر و نیروی انتظامی شکل گرفته است، افزود: تفاهم نامه‌ای با محوریت حضور پلیس در گمرک بنادر در حال شکل گیری است.

سردار ملکی از استقرار پلیس گمرک در منطقه آستارا خبر داد و گفت: با نظارت پلیس در این منطقه اقدامات مثبتی جهت مقابله با قاچاق کالا شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مجتمع بندری انزلی در حوزه واردات و صادرات کالاهای استراتژیک نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: انزلی تنها بندری است که با وجود تحریم‌های بین المللی افزایش پنجاه درصدی صادرات و واردات کالا برخورداست.

وی با اشاره به اینکه این منطقه در زمان بحران می‌تواند کمک رسان کشور در حوزه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های این منطقه سبب تأثیرگذاری در اقتصاد خواهد شد.

سردار ملکی در ادامه به تعامل خوب میان سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: تفاهم نامه‌های در خصوص حضور پلیس گمرک بنادر شکل گرفته که در آینده نزدیک در آستارا مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بندر انزلی در شرایط تحریم در اقتصاد جهانی و کشور نقش مهمی ایفا می‌کند، افزود: این منطقه در حوزه واردات کالاهای استراتژیک نقش بسزایی دارد که می‌طلبد مسئولین امر در این حوزه بیشتر سرمایه گذاری انجام دهد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه انزلی تنها بندری است که بیش از ۵۰ درصد در حوزه صادرات و واردات کالا افزایش داشته است، گفت: این در حالی است در سایر بنادر با وجود تحریم شاهد کاهش تعاملات در واردات و صادرات هستیم.

وی تأکید کرد: این ظرفیت بندر انزلی باید از سوی مسئولان مورد توجه بیشتر و ویژه ای قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !