گیلنا – اینجانب محمد رضا احمدی سنگری اعلام می دارم در هیچ جایی نگفتم «دنا پلاس حق مسلم ماست» و تاکنون از هیچ جایی هم خودروی دنا پلاس دریافت نکردم. همچنین فرزندم مقطع ابتدایی است لذا چگونه می توانم ماشین در اختیارش بگذارم؟ این موارد را شدیدا تکذیب می کنم.

به گزارش  گیلنا از رشت محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به خبر دریافت دناپلاس که به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود، واکنش نشان داد.

وی در این پیام خود نوشته است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دوستان و سروران گرامی سلام و درود بر شما،

به استحضار می رساند که پس از افتتاح مجلس انقلابی دوره یازدهم و به ویژه فرمایشات مقام معظم رهبری با نمایندگان خانه ملت و بیان اینکه مجلس یازدهم مجلس امید و انقلابی است ووو، دشمنان این نظام از خارج کشور و تعدادی از عوامل جاهل در داخل کشور طرح عدم کفایت و تخریب نمایندگان مجلس دوره یازدهم را شروع کردند.

مدتی بود که افراد اندکی با عناوین مختلفی، تخریب علیه اینجانب را دنبال می کردند، اگرچه متوجه موضوع بودم لیکن چیزی نگفتم و امروز هم به بهانه خودروی دنا پلاس، تعداد اندکی از افراد، نا آگاهانه، سودجو و گاها مغرضانه در حال تخریب بنده هستند و…

اینجانب محمد رضا احمدی سنگری اعلام می دارم در هیچ جایی نگفتم «دنا پلاس حق مسلم ماست» و تاکنون از هیچ جایی هم خودروی دنا پلاس دریافت نکردم. همچنین فرزندم مقطع ابتدایی است لذا چگونه می توانم ماشین در اختیارش بگذارم؟ این موارد را شدیدا تکذیب می کنم.

متاسفم برای رسانه هایی که به راحتی تهمت و تخریب می کنند. بعضی از پایگاههای خبری و رسانه ای ماهیتشان تخریب است و ناامیدی مردم ولیکن دوستان چرا؟؟؟

انتظار است دوستان انقلابی، یاوران ولایت و رهروان راه شهدا و شما سروران در اینگونه مواقع اجازه ندهند تا نیروهای انقلابی با سوابق معلوم را تخریب و ملت شریف ایران را نا امید نمایند.

سروران بزرگوار، مطمئن باشید احمدی، خدمتگذار انقلابی و در خط ولایت و راه شهدا برای منافع مردم لحظه ای درنگ نخواهد کرد. قویتر از گذشته حرکت خواهیم کرد.

با ولایت تا شهادت عهد بستیم #هستیم بر آن عهدی که بستیم.

(محمدرضا احمدی سنگری،خدمتگذار مردم در خانه ملت)