امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۰۳:۲۸ - دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
"گیلنا" گزارش می دهد؛
جوشش خون امید در رگ های فوتبال رودبار
گیلنا – رودبار می تواند ده ها “علیرضا جهانبخش و شایان مصلح” داشته باشد به شرطی که به امر ورزش در شهرستان توجه بیشتری شود.   به گزارش گیلنا از رودبار، همیشه که صحبت از ورزش می شود، رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال در ذهن بسیاری تداعی پیدا می کند. از گذشته تا به امروز […]

گیلنا – رودبار می تواند ده ها “علیرضا جهانبخش و شایان مصلح” داشته باشد به شرطی که به امر ورزش در شهرستان توجه بیشتری شود.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، همیشه که صحبت از ورزش می شود، رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال در ذهن بسیاری تداعی پیدا می کند. از گذشته تا به امروز فوتبال در بین مردم علاقه مندان زیادی داشته و استادیوم ها مامن بسیاری از مردم برای گذران لحظه ای اوقات فراغت و تماشای بازی فوتبال بوده است. اما آن روی سکه فوتبال، پیگیری و حرفه ای دنبال کردن آن است بیشتر افرادی که وارد حرفه فوتبال می شوند تا مقطعی فعالیت، بنابر دلایلی آن را رها می کنند.

اصلی ترین دلیل راه نیمه تمام افراد در فوتبال، نبود امکانات، عدم پشتوانه مالی و همچنین نبود زیرساخت های آموزشی است. در استان گیلان و بویژه شهرستان رودبار تعداد انگشت شماری بودند نظیر “جهانبخش ها” و “مصلح ها” که در سطح ملی و بین مللی توانسته اند اسطوره شوند و بسیاری از افراد مستعد و تلاشگر، آرزوهایشان در زمین های خاکی رودبار جا ماند.

نبود زیرساخت های ورزشی و فضاهای آموزشی در زمینه فوتبال در رودبار سبب شده تا استعدادهای درخشان این شهرستان به مرز شکوفایی نرسد و در زیر درختان زیتون و کنار سپیدرود خروشان و درفک همیشه استوار محو شود.

علیرضا سلیمی یکی از جوانان فوتبال دوست رودباری که یک فصل در تیم استقلال زیر دست مربیان این باشگاه کسب تجربه کرده، آمده تا خدمتی به جوانان و نوجوانان سرزمین همیشه سبز زیتون کند.

این جوان رودباری با تاسیس آکادمی فوتبال آلیزه تلاش دارد تا اندوخته های ارزشمندش را خرج استعدادهای نهفته سرزمین مادری اش کند و می طلبد تا مسئولین شهرستان نگاه مهربانانه و دلسوزانه به این مربی جوان و خوش آتیه رودباری داشته باشند تا شاید با کمک یکدیگر، بار دیگر خون امید در رگ های فوتبال شهرستان رودبار به جوشش آید.

* رودبار معدنی از استعدادهای نهفته است

این مربی جوان رودباری در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به استعدادهای نهفته در زمینه های مختلف ورزشی در شهرستان، اظهار کرد: رودبار معدنی از استعدادهای نهفته است که می بایست به آن بیشتر پرداخته شود.

علیرضا سلیمی، نبود امکانات ورزشی در رودبار را دلیل اُفت در زمینه های مختلف ورزشی بویژه فوتبال برشمرد و بیان کرد: فقدان زیرساخت های آموزشی و امکانات ورزشی در شهرستان رودبار سبب شده تا گنجینه های ارزشمندی در حوزه ورزش، شکوفا نشوند.

به گفته وی، رودبار می تواند ده ها “علیرضا جهانبخش و شایان مصلح” داشته باشد به شرطی که به امر ورزش در شهرستان توجه بیشتری شود.

موسس باشگاه آکادمی آلیزه با اشاره به اهداف راه اندازی این باشگاه در رودبار، گفت: کشف استعدادهای برتر، شناسایی افراد توانمند در حوزه فوتبال و پرورش آنها و همچنین ارتقاء سطح آموزشی فوتبال شهرستان از اهداف راه اندازی آکادمی آلیزه می باشد که امیدواریم با کمک مردم و مسئولین این امر محقق شود.

به گفته وی، معرفی افراد مستعد و توانمند به تیم های پایه مطرح کشور از دیگر اهداف باشگاه آکادمی آلیزه در رودبار است.

* نگاه مالی به آکادمی آلیزه ندارم

این مربی خوش آتیه رودباری، داشتن تیم بزرگسال در لیگ برتر کشور را از آرزوهای فوتبالی خود دانست و بیان کرد: با توجه به تعصبی که به شهرستان رودبار و مردمان عزیزش داشتم تصمیم گرفتم از پایتخت به رودبار بیایم و امیدوارم بتوانیم با کمک هم تحولی در حوزه فوتبال شهرستان رودبار ایجاد کنیم.

سلیمی با بیان اینکه نگاه مالی به آکادمی آلیزه ندارم، گفت: هدفم کسب درآمد نیست بلکه با کمک دوستان در تلاش هستیم تا خدمتی به جامعه ورزشی بویژه فوتبال دوستان شهرستان کرده باشیم.

وی با انتقاد از وضعیت فوتبال در رودبار، تصریح کرد: رودبار آینده درخشانی در زمینه فوتبال دارد اما در حال حاضر شرایط فوتبال در شهرستان چندان خوب نیست و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

* مسئولین اگر کمک نمی کنند، حداقل سنگ اندازی نکنند

این مربی جوان رودباری با بیان اینکه افراد باید نگاهشان را به فوتبال “حرفه ای” کنند، گفت: فوتبالیست حرفه ای شدن در حرف زدن نیست بلکه باید رفتار، گفتار و عملکردش حرفه ای باشد و از سوی دیگر باید تلاش و تمرین مستمر داشته باشد.

سلیمی می گوید؛ افرادی که می خواهند وارد دنیای حرفه ای فوتبال شوند نه باید با یک و دو بار “نه” شنیدن دلسرد شوند؛ دنیای حرفه ای فوتبال تلخ و شیرینی های زیادی دارد که باید هر دو را تجربه و لمس کرد.

وی عشق در کار را پشتوانه اصلی برای موفقیت دانست و افزود: علیرغم بی مهری های فراوانی که در رودبار به بنده شد اما با عشق و علاقه ای که به فوتبال وطنم دارم آمده ام تا حرکتی جهش وار برای فوتبال شهرستان رغم بزنم، از مسئولین شهرستان هم انتظار دارم اگر دستم را نمی گیرند حداقل سنگ اندازی نکنند.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !