امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۵۱:۴۳ - دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ارشاد گیلان:
تداوم فرهنگ “دفاع مقدس” حیات انقلاب را تضمین می کند
گیلنا- مدیرکل ارشاد گیلان تأکید کرد: با تداوم فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان تضمین می شود. به گزارش  گیلنال از رشت فیروز فاضلی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع، اظهار […]

گیلنا- مدیرکل ارشاد گیلان تأکید کرد: با تداوم فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان تضمین می شود.

تداوم فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده حیات انقلاب و ایران است

به گزارش  گیلنال از رشت فیروز فاضلی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع، اظهار کرد: امنیت باید بیمه شود و این کار با تداوم بخشیدن به یک فرهنگ محقق خواهد شد.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت، پاسداشت و گرامیداشت حرکت در مسیر تداوم بخشیدن به یک فرهنگ و ارزش است، افزود: هراس استکبار جهانی به ویژه آمریکا و مقامات آن از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تداوم بخشیدن فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس تضمین کننده حیات ایران اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان است، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم تداوم فرهنگ، تکرار آن است یعنی به هر مناسبتی باید از این ایام یاد کنیم.

فاضلی با اشاره به اینکه بزرگداشت و پاسداشت خدمات رزمندگان و سربازان وطن در همه جای دنیا مرسوم بوده است، بیان کرد: برگزاری این مراسم‌ها تنها با این هدف و نیت برگزار می‌شود که همه می‌دانند امنیت هر جامعه‌ای مدیون و مرهون تلاش همین رزمندگان و سربازان وطن است.

وی ادامه داد: نسل نوجوان و جوان جامعه با دیدن احترام مسئولان ارشد یک نظام به رزمندگان و سربازان وطن به اهمیت حفظ امنیت و تداوم این فرهنگ پی برده و به این نتیجه می‌رسند که حرکت در مسیر دفاع از کشور و امنیت جامعه سبب جلب احترام و رسیدن به جایگاه خاص در میان آحاد جامعه خواهد شد.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه فرهنگ یک مجموعه بوده و تنها توجه به یک بخش خاص یک موضوع سبب نخواهد شد تا آن به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: این فرهنگ باید در همه ابعاد و بخش‌های مختلف جامعه نفوذ کرده و مشاهده شود.

وی اظهار کرد: هر جامعه‌ای که توسط خداوند عزیز و بزرگ شوند هیچ چیز و هیچ شخصی نمی‌تواند آن را خار و ذلیل کند.

در ادامه این مراسم سردار حمزه فلاح از یادگاران جنگ و دفاع مقدس نیز به بیان خاطرات و وقایع هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان و ایثارگران و شهدای ایران اسلامی پرداخت.

همچنین «مرتضی عابدین پور لنگرودی» شاعر جوان حماسی سرای گیلان به شعرخوانی پرداخت و در انتها از ایثارگران حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان تجلیل شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !