امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۸:۴۶ - شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بررسی آخرین گزینه‌های استانداری گیلان از زبان نماینده لنگرود در مجلس/ “علیزاده” نخستین انتخاب مجمع
گیلنا – نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی آخرین گزینه‌های مطرح در مجمع نمایندگان برای تصدی استانداری گیلان را بررسی کرد. به گزارش گیلنا مهرداد لاهوتی با اشاره به ه‌ضرورت تعیین استاندار برای گیلان اظهار کرد: اولویت مجمع نمایندگان برای گیلان تعیین استانداری بومی است. وی با تأکید بر اینکه مجمع نمایندگان گیلان پیوسته […]

گیلنا – نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی آخرین گزینه‌های مطرح در مجمع نمایندگان برای تصدی استانداری گیلان را بررسی کرد.

بررسی آخرین گزینه‌های استانداری گیلان از زبان نماینده لنگرود در مجلس/

به گزارش گیلنا مهرداد لاهوتی با اشاره به ه‌ضرورت تعیین استاندار برای گیلان اظهار کرد: اولویت مجمع نمایندگان برای گیلان تعیین استانداری بومی است.

وی با تأکید بر اینکه مجمع نمایندگان گیلان پیوسته در تلاش است تا نیروی بومی را در مسند استانداری بنشاند، افزود: همه نمایندگان گیلانی مجلس در تلاش هستند تا علاوه بر استاندار بومی، شایسته و لیاقت کافی را داشته باشند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی برخی از چهره‌های مطرح برای تصدی در کسوت استانداری گیلان گفت: محمدجعفر علیزاده، معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست مجمع نمایندگان گیلان است به جهت اینکه بیشتر از سایر گزینه‌ها می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت قاسم رمضانپور معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه را از دیگر گزینه‌های مطرح برای استانداری گیلان برشمرد و افزود: رمضانپور نیز به دلیل سوابق نمایندگی و حضور در تیم دولت گزینه مجمع نمایندگان برای سپرده مسؤولیت ارشد استان به وی است.

نائب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس دهم در سال چهارم با بیان اینکه گزینه‌های استانداری ازنظر مجمع نمایندگان در حد طرح موضوع هستند و هنوز به مجلس معرفی نشده‌اند، تصریح کرد: بهنام جو، استاندار فعلی استان اردبیل که سال‌ها در استان گیلان دارای مسؤولیت داشتند، از دیگر گزینه‌های مطروحه در آخرین جلسه مجمع نمایندگان گیلان است که طی روز یکشنبه به وزارت کشور طی یک فهرستی معرفی خواهند شد.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه وزارت کشور نیز گزینه‌هایی برای استانداری گیلان دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر تهیه لیست، مقررشده جمعی از نمایندگان به نمایندگی از مردم با وزیر کشور جلسه‌ای را تدارک ببینند و آخرین گزینه‌ها را در خصوص تعیین استاندار بررسی کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه شنیده‌شده یکی از نمایندگان گیلانی نیز نامزد استانداری است، گفت: تاکنون من موضوعی مبنی بر نامزدی یکی از نمایندگان استان برای تصدی استانداری گیلان نشنیده‌ام./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !