امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۱۶:۱۳ - شنبه ۱۵ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی رودبار حقیقت دارد؟ً!
گیلنا – عین‌الله عزیزپور گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد. به گزارش گیلنا از رودبار، دیار میرزا نوشت؛در پی گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری رودبار، دیارمیرزا پیگیر این موضوع شد و با […]

گیلنا – عین‌الله عزیزپور گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد.

به گزارش گیلنا از رودبار، دیار میرزا نوشت؛در پی گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری رودبار، دیارمیرزا پیگیر این موضوع شد و با رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری رودبار گفتگویی انجام داد.

عین‌الله عزیزپور گزارش‌های ارسالی در مورد تعطیلی یگان حفاظت را تکذیب کرد و گفت: یگان حفاظت مکان اداری نیست که درب آن دائماً باز باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت یگان حفاظت رودبار نیز خود بر عهده دارد، افزود: این یگان دارای یک نیرو و یک سرباز است و در آینده نزدیک یک سرباز امریه به یگان حفاظت ملحق خواهد شد.

در ادامه برای پیگیری بیشتر با ولی جهانی معاون سازمان میراث فرهنگی استان گیلان تماس گرفته شد که وی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !