امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۱:۲۰ - شنبه ۱۵ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی “مجازی” تشکیل می شود
گیلنا – رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماماً غیرحضوری و بخش عملی به‌صورت حضوری است، گفت: کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و با کاهش تعداد دانشجویان برگزار می‌شود. به گزارش خ گیلنا از رشت، بابک نوروزی  در نشست خبری با بیان اینکه کیفی سازی […]

گیلنا – رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماماً غیرحضوری و بخش عملی به‌صورت حضوری است، گفت: کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و با کاهش تعداد دانشجویان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی به‌صورت مجازی

به گزارش خ گیلنا از رشت، بابک نوروزی  در نشست خبری با بیان اینکه کیفی سازی بخش عملی و نظارتی از اهداف و برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی است، اظهار کرد: به‌کارگیری مدرسان باتجربه‌ای که بتوانند علم و عمل را به دانشجویان منتقل کند از برنامه‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی طرح‌های ساماندهی مناسبی صورت گرفته، افزود: نظارت‌های کیفی گرایانه بر روی مراکز صورت گرفته و در بخش های آموزش، پژوهش، فرهنگ و حتی مباحث مالی نیز همین‌گونه است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با بیان اینکه برخورداری فضای فیزیکی برای بخش آموزش و داشتن فضای کارگاهی بسیار مهم است، گفت: داشتن فضای مناسب برای مهارت آموزان مهم بوده و برای تأسیس مراکز جدید برخورداری از فضای کارگاهی و آموزش از اولویت‌هاست.

نوروزی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در مراکز نوآوری ورود کرده بیان کرد: در تلاش هستیم که فضای جدید را برای ایده‌ها و استارت آپ‌ها ایجاد کنیم و مراکز علمی کاربردی تشویق شدند تا در این حوزه ورود کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای کار اشتراکی از برنامه‌های جدید مراکز علمی کاربردی است گفت: هم‌اکنون در حال تصویب اساسنامه و ایجاد فضای استقرار شرکت‌های نوپا هستیم و بستر آن در استان نیز فراهم‌شده  و به کسانی که می‌خواهند در عرصه تجاری‌سازی ورود کنند قول می‌دهیم که سکوی پیشرفت آن‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با اشاره به اینکه بحث گسترش و برنامه‌ریزی درسی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این واحد استانی است، افزود: این برنامه مبتنی بر نیاز استان انجام می‌شود زیرا استان‌های شمالی با توجه به پتانسیل بالا در عرصه کشاورزی، هیچ مرکزی در استان در خصوص فعالیت‌های کشاورزی ندارند.

نوروزی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی برخلاف سایر مراکز آموزش عالی در بحث انتخاب رشته‌ها انعطاف‌پذیر است، گفت: دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت در مراکز علمی کاربردی ایجاد می‌شود و فعالیت‌ها از حدود دو ماه گذشته شروع‌شده و بر اساس نیاز اصناف برنامه‌ریزی برای آموزش‌های مهارتی برای مخاطبین آن صنف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز فعال در استان داریم بیان کرد: در ۱۶۰ رشته این مراکز فعالیت دارند و ۷۳ کد رشته در مقطع کاردانی و ۵۴ کد رشته در مقطع کارشناسی داریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار دانشجو در گیلان داریم، خاطرنشان کرد: مدرسان فعال در کل استان یک هزار و ۵۹ نفر هستند و برای اولین بار در کشور طراحی و ساخت عینک و محافظ‌های چشمی با همکاری اتحادیه عینک‌سازی اتفاق افتاده است و تدوین رشته‌های جدید در دست اقدام خواهد بود.

نوروزی با اشاره به ساخت اندام‌های مصنوعی در گیلان افزود: مجوز مرکز نوآوری و ایجاد رشته‌های جدید مدیریت بازرگانی بین‌الملل، مدیریت تجاری‌سازی و کسب‌وکار در مقطع کاردانی پذیرش دانشجو می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بخش نظری تماماً غیرحضوری  و بخش عملی به‌صورت حضوری است تصریح کرد: کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی به این صورت که تعداد دانشجویان کاهش می‌یابد و تحت نظارت مجازی موردنظر انجام می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !