امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۳:۵۱ - چهارشنبه ۱۲ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
گنجینه دفاع مقدس باید با بروزترین شیوه‌ها به نسل جوان منتقل شود
به گزارش  گیلنا از رشت سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و همین امر اهمیت هفته دفاع مقدس امسال را دو چندان می‌کند. فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید روح دفاع مقدس را در ایام هفته دفاع مقدس […]

به گزارش  گیلنا از رشت سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و همین امر اهمیت هفته دفاع مقدس امسال را دو چندان می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید روح دفاع مقدس را در ایام هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به جامعه منتقل کرد عنوان داشت: گنجینه دفاع مقدس را باید با به روزترین شیوه‌های به نسل جوان منتقل کرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: عموم دستگاه‌های ذی ربط می‌بایست تلاش کنند تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس باکیفیت محتوایی بالا انجام شود.

وی با اعلام اینکه برنامه محوری هفته دفاع مقدس و نمایشگاه ویژه این ایام در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود افزود: جلسه ویدئوکنفرانس با حضور مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: ما امروز امنیت کشورمان را مدیون فرهنگ دفاع مقدس و خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت باقی باشد هیچ دشمنی جرات تعرض به انقلاب ملت ایران را ندارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه عموم برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس با توجه به پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا انجام می‌شود اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ویژه چهلمین سال دفاع مقدس یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور با اعلام اینکه شیوه برگزاری نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در استان‌های مختلف بر اساس وضعیت شیوع کرونا متفاوت است گفت: در استان‌هایی که شرایط قرمز شیوع کرونا دارند، بر لزوم توجه به ابعاد رسانه‌ای برگزاری نمایشگاه تاکید شده است.

وی با اشاره به جلسه ویدئوکنفرانس با حضور مقام معظم رهبری در ایام هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رونمایی از کتاب و افتتاح همزمان ۹ باغ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این جلسه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !