امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۹:۱۷ - پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر راه: ۷۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح در حال ساخت است
گیلنا – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون در سطح کشور ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح و یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه در حال ساخت است. به گزارش گیلنا خیرالله خادمی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کلاچای در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه […]

گیلنا – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون در سطح کشور ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح و یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه در حال ساخت است.

معاون وزیر راه:  7800 کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح در حال ساخت است

به گزارش گیلنا خیرالله خادمی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کلاچای در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح اظهار کرد: با وجود اینکه طرح ساخت این پل، طولانی و حجیم است اما تاکنون پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ادامه پروژه غیر هم‌سطح کلاچای و اتمام این طرح گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود که تا پایان سال جاری و یا اوایل سال ۹۹ این پروژه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما براین است که در هر استان مطابق با ظرفیت‌های آن استان اولویت‌بندی را در تخصیص اعتبار لحاظ کنیم، افزود: مطابق سیاست‌های دولت تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام را به یک سرانجام مطلوب سوق دهیم.

خادمی اعتراض مردم در برخی از طرح‌های نیمه‌تمام را به‌حق دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون در سطح کشور هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح و یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزادراه درحالی‌که اجراست که یکی از آن طرح‌های نیمه‌تمام همین پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای است.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام کشور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: اگر تزریق سالیانه اعتبارات داشته باشیم باید ۶ الی هفت هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌سازی پول تزریق کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اینکه ازنظر ایمن‌سازی مشکلی برای این پروژه ایجاد نشود پل روگذر تعریف‌شده و به‌ناچار باید هزینه بیشتری پرداخت شود تا ازنظر فنی مشکلی در تقاطع غیرهمسطح کلاچای ایجاد نشود.

اسدالله عباسی با اشاره به دلایل طولانی شدن پروژه گفت: به دلیل کسری بودجه، وزارت راه ناچار شده این پروژه را تا پایان ۹۸ تکمیل کند./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !